Špičkové americké ojničné ložiská King Racing Series pre Opel motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L.
Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.
Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.
Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:
CR4017XP STDX
CR4017XP - STD štandard (bez výbrusu)
CR4017XP.025 - 0,025
CR4017XP0.25 - výbrus 0,25
CR4017XP0.5 - výbrus 0,50
Rozmer ložiska | STDX | STD | 0.025 | 0.25 | 0.5 |
Výbrus kľukového hriadeľa | 0 | 0 | 0 | -0.25mm | -0,50mm |
Zmena hrúbky ložiska voči originálu | -0,013mm | 0 | +0,013mm | +0,13mm | +0,25mm |
Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.
Weight: .167kg
Component | C4017-PR / C 421L-PR |
Min Crankshaft Diameter | 1.928 inch / 48.97mm |
Max Crankshaft Diameter | 1.929inch / 48.99mm |
Min Housing Diameter | 2.047 inch / 52.00 mm |
Max Housing Diameter | 2.048 inch / 52.01 mm |
Bearing Length | 0.760 inch / 19.30 mm |
Max Wall Thickness | 0.059 inch / 1.50 mm |
Ložiská pasujú na:
- Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
- Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
- Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
- Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
- Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
- Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
- Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
- Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
- Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
- Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
- Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
- Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
- Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
- Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
- Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
- Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
- Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
- Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
- Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
- Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
- Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
- Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
- motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
- motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
- motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
- motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
- motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
- motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
- motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
- Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
- Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
- Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
- Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
- Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
Kompletný katalóg King Racing ložísk si môžete stiahnuť tu.