*563   

King racing

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Špičkové americké ojničné ložiská King Racing Series pre Audi, VW motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

New product

Na objednávku : 10+ks

U vás doma najneskôr: 9. 4.

52,70 € s DPH

  

611500542442

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Špičkové americké ojničné ložiská King Racing Series pre Audi, VW motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Špičkové americké ojničné ložiská King Racing Series pre Audi, VW motory 1595ccm (1983-01), 1781ccm (inc. Turbo) (1995-01) 1984ccm (1990-98).

 Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality. 

Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

CR4104XP STDX

CR4104XP - STD štandard (bez výbrusu)

CR4104XP.025 - 0,025

CR4104XP0.25 - výbrus 0,25

CR4104XP0.50 - výbrus 0,50

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

 

Weight: .15kg

ComponentC4104-PR
Min Crankshaft Diameter1.880 inch / 47.76mm
Max Crankshaft Diameter1.881inch / 47.78mm
Min Housing Diameter1.992 inch / 50.60 mm
Max Housing Diameter1.993 inch / 50.62 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.055 inch / 1.41 mm

Ložiská pasujú na:

  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi 3A 1984cc Inline4 SOHC 2v (1988.08 - 1990.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi AAD 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.08 - 1992.12)
  • Audi 80 B3 (1988.01 - 1992.07) - motor: Audi SD 1847cc Inline4 SOHC 2v (1986.09 - 1989.04)
  • Audi 80 B4 (1992.07 - 1995.08) - motor: Audi ABK 1984cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1998.12)
  • Audi 80CC (1986.06 - 1987.07) - motor: Audi JN 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.01 - 1991.12)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AGU 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1996.12 - 2004.07)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AEH 1595cc Inline4 SOHC 2v (1996.09 - 2001.06)
  • Audi A3 Series I (1997.05 - 2000.11) - motor: Audi AGN 1781cc Inline4 DOHC 5v (1996.09 - 2004.07)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi AEB 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1995.01 - 1999.01)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi ADR 1781cc Inline4 DOHC 5v (1994.11 - 2000.08)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi AJL 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1997.08 - 2001.09)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi APT 1781cc Inline4 DOHC 5v (1999.02 - 2001.12)
  • Audi A4 B5 (1995.08 - 2001.07) - motor: Audi APU 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.08 - 2001.09)
  • Audi S3 - motor: Audi AMK 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (2000.09 - 2002.04)
  • Audi S3 - motor: Audi APY 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.11 - 2000.08)
  • Audi S3 - motor: Audi BAM 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1999.05 - 2006.06)
  • Audi TT Series I - motor: Audi AJQ 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo (1998.10 - 2000.08)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ABS 1781cc Inline4 SOHC 2v (1991.08 - 1995.07)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen AFT 1595cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen ADZ 1781cc Inline4 SOHC 2v (1994.08 - 2000.10)
  • Seat Cordoba - motor: Volkswagen 2E 1984cc Inline4 SOHC 2v (1990.01 - 1998.09)
  • Seat Ibiza - motor: Volkswagen ABF 1984cc Inline4 DOHC 4v (1992.08 - 1999.10)
  • Volkswagen Bora 1J - motor: Volkswagen APK 1984cc Inline4 SOHC 2v (1998.08 - )
  • Volkswagen Golf A2 (Mk2) - motor: Volkswagen RV 1781cc Inline4 SOHC 2v (1987.08 - 1992.12)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A1 (Mk1) - motor: Volkswagen JH 1781cc Inline4 SOHC 2v (1983.05 - 1994.07)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen ADY 1984cc Inline4 SOHC 2v (1994.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Golf Cabriolet A3 (Mk3) - motor: Volkswagen AGG 1984cc Inline4 SOHC 2v (1995.07 - 2003.03)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AEH 1595cc Inline4 SOHC 2v (1998.01 - 2005.05)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AKL 1595cc Inline4 SOHC 2v (1997.10 - 2005.05)
  • Volkswagen Golf IV - motor: Volkswagen AGN 1781cc Inline4 DOHC 5v (1997.10 - 2000.10)
  • motor: Volkswagen EP 1297cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EU 1272cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 1F 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ABN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen 1P 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PB 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PF 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AAM 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANN 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ANP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AJH 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen ACC 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ADP 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AEK 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen APF 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AUR 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AWH 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AFY 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AKS 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen AWC 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen AHL 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ARM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen APH 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen AVC 1781cc Inline4 DOHC 5v Turbo
  • motor: Volkswagen DS 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen DZ 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JN 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen DT 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EZA 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HM 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen HN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen JU 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen PN 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RE 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RL 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen ATU 1984cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Audi 6A 1984cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen DX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EV 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GU 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen GX 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen KR 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen PL 1781cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Volkswagen RG 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RH 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen RP 1781cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EW 1595cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Volkswagen EZ 1595cc Inline4 SOHC 2v

 

 

 

Kompletný katalóg King Racing ložísk  si môžete stiahnuť tu.

 

Tabuľka dát

TypOjničné

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.

Buna ziua..doresc sa refac un motor Audi 1.8T 20V pentru a scoate din el 500 HP..daca arborele cotit este nou OEM standard , recomandati sa cumpar cuzinetii de biela King Racing tot standard sau + 0,025? Multumesc

  Marius, 
13.01.2020, 
1 odpoveď

La arbore standard la fel cuzineți standard.

  Admin, 
14.01.2020




Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...