*58 239   

Rotinger

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1001, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

New product

36,70 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1001, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1001, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1001, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1001, (2ks)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

  

5901436366256

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Rozmery:

Priemer: 266mm

Výška: 27,1mm

Hrúbka/minimálna hrúbka kotúča: 10 / 8mm

Počet dier: 4

Typ kotúča: Plný

OEM: 424688;4246A9;4249C4;95575080;95585454;95661746;

Náhrady:

ATE: 24011001831 , 410183

BOSH: 0986478090

Brembo: 08293820 , 08293824/p>

Jurid: 561237J

Textar: 92029900

TRW: DF1216

Delphi: BG2308

Zimmermann: 4402032

Aplikácia:

CITROËN BX (XB-_) 14 E, 52Kw / 71 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19 D, 47Kw / 64 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 65Kw / 88 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 1.9 D, 52Kw / 71 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 GTi, 88Kw / 120 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 D, 51Kw / 69 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 1.4, 52Kw / 71 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 14, 47Kw / 64 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 D, 47Kw / 64 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 14, 55Kw / 75 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 68Kw / 92 HP

CITROËN BX (XB-_) 14 E, 53Kw / 72 HP

CITROËN BX (XB-_) 19, 77Kw / 105 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19, 70Kw / 95 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19, 75Kw / 102 HP

CITROËN BX (XB-_) 16, 53Kw / 72 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19 4x4, 78Kw / 107 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 15, 59Kw / 80 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 1.4, 44Kw / 60 HP

CITROËN BX (XB-_) 14 E, 49Kw / 67 HP

CITROËN BX (XB-_) 16, 55Kw / 75 HP

CITROËN BX (XB-_) 19, 70Kw / 95 HP

CITROËN BX (XB-_) 19, 75Kw / 102 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19, 88Kw / 120 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19 4x4, 80Kw / 109 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 66Kw / 90 HP

CITROËN BX Break (XB-_) TRD Turbo, 66Kw / 90 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19 CAT, 75Kw / 102 HP

CITROËN BX (XB-_) 16 E, 65Kw / 88 HP

CITROËN BX (XB-_) 16, 66Kw / 90 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 E, 80Kw / 109 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 GTi, 90Kw / 122 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 1.6, 85Kw / 116 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 E 4x4, 80Kw / 109 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19, 80Kw / 109 HP

CITROËN BX (XB-_) 1.8 D, 44Kw / 60 HP

CITROËN BX (XB-_) 11, 40Kw / 55 HP

CITROËN BX (XB-_) TRD Turbo, 66Kw / 90 HP

CITROËN BX (XB-_) 15, 59Kw / 80 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 64Kw / 87 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 19 D, 51Kw / 69 HP

CITROËN BX (XB-_) 14, 47Kw / 64 HP

CITROËN BX (XB-_) 16, 68Kw / 92 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 76Kw / 103 HP

CITROËN BX (XB-_) 14 E, 45Kw / 61 HP

CITROËN BX (XB-_) 19 GTi 4x4, 88Kw / 120 HP

CITROËN BX (XB-_) 16, 64Kw / 87 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 16, 53Kw / 72 HP

CITROËN BX Break (XB-_) 18 D, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Diesel, 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.4, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.5, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9, 75Kw / 102 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 D, 48Kw / 65 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.8 D, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.8 D, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6, 53Kw / 72 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6, 53Kw / 72 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 305 I (581A) 1.5, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9, 72Kw / 98 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 305 I (581A) 1.3, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9, 75Kw / 102 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4, 58Kw / 79 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 Diesel, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.3, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 305 I (581A) 1.5, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.3, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.6, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.9 D, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6, 71Kw / 97 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.4, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9, 72Kw / 98 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.4, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.6, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.3, 44Kw / 60 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Diesel, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6, 68Kw / 92 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5, 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.9 TD, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6, 71Kw / 97 HP

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6, 65Kw / 88 HP

PEUGEOT 405 II (4B) 1.9 D, 50Kw / 68 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.8, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.9 D, 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 Diesel, 48Kw / 65 HP

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 D, 51Kw / 69 HP

Brzdové kotúče Rotinger sú výsledkom pokročilej technológie obrábania materiálov. Vysoká kvalita a atraktívny dizajn priťahuje pozornosť všetkých tuningových nadšencov. Efektívny dizajn zabezpečuje zníženie brzdnej vzdialenosti, odvádzanie brzdných plynov a zlepšuje chladiace vlastnosti. Rotinger ponúka širokú škálu brzdových kotúčov pre väčšinu automobilov. V závislosti od osobnej voľby, zákazník si môže vybrať z viacerých druhov brzdových kotúčov. Jednoduchý (bez vŕtania a drážkovania), Drážkovaný, Vŕtaný a ich kombinácie. Atraktívne zárezy boli navrhnuté starostlivo premysleným spôsobom. Ich konštrukcia zaručuje účinné čistenie brzdových doštičiek a menšie vírenie brzdného prachu. Originálny vzor brzdových kotúčov Rotinger je výsledkom dlhoročného výskumu a za žiadnych okolností sa nedá kopírovať na iné brzdové kotúče. Každý nový vzor je testovaný v extrémnych podmienkach, v ktorých je potvrdená jeho kvalita a prevádzková bezpečnosť. V ponuke 1400 druhov brzdových kotúčov pre viac ako 95% automobilov na trhu. Celý výrobný proces spĺňa všetky bezpečnostné štandardy a kvalitatívne predpisy. Certifikáty TUV, ISO/TS 16949:2009, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 potvrdzujú kvalitu výrobkov a výrobného procesu Rotinger. V ponuke Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednať v Graphite Line prevedení a vŕtanom dizajne.

Séria Tuning ponúka výbornú atikoróznu ochranu v kombinácií s atraktívnym dizajnom, ktorý zaujme každého fanúšika športových brzdových kotúčov. Efektívny styling citeľne zmenšuje brzdnú dráhu a výrazne napomáha odvádzaniu plynov pri brzdení. Ventilačné plochy zaisťujú optimálne chladenie brzdového kotúča .

Rotinger High Performance, brzdové kotúče obohatené o karbónové zložky a inovatívnu antikoróznu ochranu. Zvýšený obsah karbónu zaručuje lepšie tepelné rozloženie, nižšie zmeny teplôt a tým pádom aj odolnosť voči deformácií kotúča pod ťažkým brzdením. Tepelná deformácia je jeden z najbežnejších problémov dnešných vozidiel, ktorá vedie k nepríjemným vibráciam počas brzdenia. Unikátny dizajn v spojení s karbónovou štruktúrou zabezpečuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmienok.

Tabuľka dát

UmiestnenieRO

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Kalendár motoršportových akcií 2024

Rok nabitý príležitosťami na motoršportový zážitok.
Čítať viac
UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...