*58 288   

Rotinger

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1058, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

New product

41,80 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1058, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1058, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1058, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1058, (2ks)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

  

5901436366683

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Rozmery:

Priemer: 273mm

Výška: 43mm

Hrúbka/minimálna hrúbka kotúča: 12,7 / 10,7mm

Počet dier: 4

Typ kotúča: Plný

Obmedzenie: to construction year 1991-08;

OEM: 424642;424684;4246B2;7851531000;

Náhrady:

ATE: 24011301281 , 413128

BOSH: 0986478091

Brembo: 08197610

Jurid: 561038J

Textar: 92011400

TRW: DF1203

Delphi: BG114

Zimmermann: 4402024

Aplikácia:

PEUGEOT 505 (551A) 2.2 GTI, 90Kw / 122 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel, 59Kw / 80 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 1.8 Injection (A02), 71Kw / 97 HP

PEUGEOT 504 Coupe 2.0, 78Kw / 106 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.1 D (A20, M20), 48Kw / 65 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 1.8, 53Kw / 72 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 1.8 (A01, A03), 60Kw / 82 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.0, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 505 (551A) 1.8, 60Kw / 82 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14), 78Kw / 106 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 TI,STI, 81Kw / 110 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.3 D (A40, A45), 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0, 72Kw / 98 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.0, 72Kw / 98 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 1.9 D, 41Kw / 56 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 505 (551A) 1.8, 62Kw / 84 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 1.6, 46Kw / 63 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel, 77Kw / 105 HP

PEUGEOT 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40), 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 604 (561A_) 2.3 TD, 59Kw / 80 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.1 D, 43Kw / 58 HP

PEUGEOT 504 Coupe 2.0, 75Kw / 102 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 504 Convertible 2.0, 75Kw / 102 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel, 77Kw / 105 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Diesel, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.1 D, 49Kw / 67 HP

PEUGEOT 604 (561A_) 2.5 TD, 66Kw / 90 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 1.8, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01), 54Kw / 73 HP

PEUGEOT 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11), 68Kw / 92 HP

PEUGEOT 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20), 48Kw / 65 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Diesel, 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.2, 85Kw / 116 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.3 Diesel, 59Kw / 80 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.0, 79Kw / 107 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0, 69Kw / 94 HP

PEUGEOT 505 (551A) 1.8, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.2, 84Kw / 114 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 1.8, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.5 Diesel, 51Kw / 70 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 1.8 (M03), 58Kw / 79 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2 GTI, 90Kw / 122 HP

PEUGEOT 504 Convertible 2.0, 78Kw / 106 HP

PEUGEOT 505 (551A) 2.0, 71Kw / 97 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.5 Diesel, 55Kw / 75 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 2.3 D, 51Kw / 69 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 1.9 D (M20), 40Kw / 54 HP

PEUGEOT 504 (A_, M_) 2.0 (A1, A13, MY1, MY3), 71Kw / 97 HP

PEUGEOT 504 Pickup (E_) 1.9 D, 40Kw / 54 HP

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0, 60Kw / 82 HP

TALBOT TAGORA 2.1, 85Kw / 116 HP

TALBOT TAGORA 2.3 Turbo Diesel, 59Kw / 80 HP

Brzdové kotúče Rotinger sú výsledkom pokročilej technológie obrábania materiálov. Vysoká kvalita a atraktívny dizajn priťahuje pozornosť všetkých tuningových nadšencov. Efektívny dizajn zabezpečuje zníženie brzdnej vzdialenosti, odvádzanie brzdných plynov a zlepšuje chladiace vlastnosti. Rotinger ponúka širokú škálu brzdových kotúčov pre väčšinu automobilov. V závislosti od osobnej voľby, zákazník si môže vybrať z viacerých druhov brzdových kotúčov. Jednoduchý (bez vŕtania a drážkovania), Drážkovaný, Vŕtaný a ich kombinácie. Atraktívne zárezy boli navrhnuté starostlivo premysleným spôsobom. Ich konštrukcia zaručuje účinné čistenie brzdových doštičiek a menšie vírenie brzdného prachu. Originálny vzor brzdových kotúčov Rotinger je výsledkom dlhoročného výskumu a za žiadnych okolností sa nedá kopírovať na iné brzdové kotúče. Každý nový vzor je testovaný v extrémnych podmienkach, v ktorých je potvrdená jeho kvalita a prevádzková bezpečnosť. V ponuke 1400 druhov brzdových kotúčov pre viac ako 95% automobilov na trhu. Celý výrobný proces spĺňa všetky bezpečnostné štandardy a kvalitatívne predpisy. Certifikáty TUV, ISO/TS 16949:2009, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 potvrdzujú kvalitu výrobkov a výrobného procesu Rotinger. V ponuke Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednať v Graphite Line prevedení a vŕtanom dizajne.

Séria Tuning ponúka výbornú atikoróznu ochranu v kombinácií s atraktívnym dizajnom, ktorý zaujme každého fanúšika športových brzdových kotúčov. Efektívny styling citeľne zmenšuje brzdnú dráhu a výrazne napomáha odvádzaniu plynov pri brzdení. Ventilačné plochy zaisťujú optimálne chladenie brzdového kotúča .

Rotinger High Performance, brzdové kotúče obohatené o karbónové zložky a inovatívnu antikoróznu ochranu. Zvýšený obsah karbónu zaručuje lepšie tepelné rozloženie, nižšie zmeny teplôt a tým pádom aj odolnosť voči deformácií kotúča pod ťažkým brzdením. Tepelná deformácia je jeden z najbežnejších problémov dnešných vozidiel, ktorá vedie k nepríjemným vibráciam počas brzdenia. Unikátny dizajn v spojení s karbónovou štruktúrou zabezpečuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmienok.

Tabuľka dát

UmiestnenieRO

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...