*59 453   

Rotinger

Zadné brzdové kotúče Rotinger s ložiskom Tuning series, 3189BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

New product

Na objednávku : 10+ks

U vás doma najneskôr: 6. 5.

68,30 € s DPH

  

5901436330332

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Zadné brzdové kotúče Rotinger s ložiskom Tuning series, 3189BS, (2ks)

Zadné brzdové kotúče Rotinger s ložiskom Tuning series, 3189BS, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Zadné brzdové kotúče Rotinger s ložiskom Tuning series, 3189BS, (2ks)

Zadné brzdové kotúče Rotinger s ložiskom Tuning series, 3189BS, (2ks)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Rozmery:

Priemer: 240mm

Výška: 80,6mm

Hrúbka/minimálna hrúbka kotúča: 8 / 7mm

Počet dier: 4

Typ kotúča: Plný

OEM: 7701207823;8200038305;

Náhrady:

ATE: 24010801121 , 24010801142

BOSH: 0986479007

Brembo: 08A14110 , 08A14117/p>

Jurid: 562376J

Textar: 92119300

TRW: DF4274 , DF4274BS

Delphi: BG3888

Zimmermann: 470241700

Aplikácia:

NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 63Kw / 86 HP

NISSAN NOTE (E11) 1.4, 65Kw / 88 HP

NISSAN NOTE (E11) 1.6, 81Kw / 110 HP

NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 76Kw / 103 HP

NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 50Kw / 68 HP

NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi, 66Kw / 90 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP02), 76Kw / 103 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi, 81Kw / 110 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM16), 76Kw / 103 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11), 55Kw / 75 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi 75, 55Kw / 75 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S), 55Kw / 75 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0D, JP0D), 60Kw / 82 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.6, 77Kw / 105 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0G), 50Kw / 68 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi, 66Kw / 90 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.4, 72Kw / 98 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM0F, CM0F), 60Kw / 82 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G), 50Kw / 68 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T), 55Kw / 75 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F), 63Kw / 86 HP

RENAULT TWINGO (CN0_) 1.6 RS (CN0N, CN0R, CN0S), 98Kw / 133 HP

RENAULT MEGANE II Estate (KM0/1_) 1.9 dCi, 88Kw / 120 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C), 76Kw / 103 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.6, 83Kw / 113 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K), 102Kw / 139 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi (BM0G, CM0G), 88Kw / 120 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi, 68Kw / 92 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.5 dCi (EM1E), 78Kw / 106 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi, 85Kw / 115 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P), 48Kw / 65 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR1G), 50Kw / 68 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V, 76Kw / 103 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, 76Kw / 103 HP

RENAULT WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MA), 75Kw / 102 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U), 55Kw / 75 HP

RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V, 102Kw / 139 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P), 74Kw / 101 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.4 16V, 72Kw / 98 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W), 74Kw / 101 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.6 16V, 82Kw / 112 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...), 82Kw / 112 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi, 76Kw / 103 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17), 63Kw / 86 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 16V Turbo, 120Kw / 163 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V (BM0U, CM0U), 99Kw / 135 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT (BR10, CR10), 94Kw / 128 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2, 76Kw / 103 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B), 72Kw / 98 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V Turbo, 120Kw / 163 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.5 dCi, 78Kw / 106 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.5 dCi, 76Kw / 103 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.5 dCi, 63Kw / 86 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C), 83Kw / 113 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, 58Kw / 78 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi, 96Kw / 131 HP

RENAULT WIND (E4M_) 1.2 (E4MF), 74Kw / 101 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 65Kw / 88 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E), 48Kw / 65 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi, 85Kw / 115 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.6 16V (KR0B), 82Kw / 112 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.5 dCi, 74Kw / 101 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.4, 60Kw / 82 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi, 81Kw / 110 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6, 77Kw / 105 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.9 dCi (LM0G, LM1G, LM2C), 88Kw / 120 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi, 74Kw / 101 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.9 dCi, 68Kw / 92 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 65Kw / 88 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0H), 78Kw / 106 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 55Kw / 75 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi, 96Kw / 131 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V, 82Kw / 112 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.9 dCi, 96Kw / 131 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G), 82Kw / 112 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D), 81Kw / 110 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.9 dCi, 66Kw / 90 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex, 55Kw / 75 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.6 16V (KR10), 94Kw / 128 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.6, 83Kw / 113 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V, 60Kw / 82 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 47Kw / 64 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 1.5 dCi, 60Kw / 82 HP

RENAULT WIND (E4M_) 1.6 (E4MB, E4MC), 98Kw / 133 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR1C, KR1N), 76Kw / 103 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P), 74Kw / 101 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T), 65Kw / 88 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR02, KR0J), 55Kw / 75 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V, 72Kw / 98 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0, 99Kw / 135 HP

RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_) 2.0, 99Kw / 135 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi, 78Kw / 106 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R), 48Kw / 65 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi, 63Kw / 86 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP0L, JP0V), 65Kw / 88 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi, 48Kw / 65 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H), 78Kw / 106 HP

RENAULT MEGANE II Estate (KM0/1_) 1.5 dCi, 60Kw / 82 HP

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 Flex-Fuel, 77Kw / 105 HP

RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.5 dCi (KR0F), 63Kw / 86 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J), 72Kw / 98 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.6 16V, 82Kw / 112 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi 90, 65Kw / 88 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi, 48Kw / 65 HP

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S), 58Kw / 78 HP

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H), 78Kw / 106 HP

RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi, 88Kw / 120 HP

Brzdové kotúče Rotinger sú výsledkom pokročilej technológie obrábania materiálov. Vysoká kvalita a atraktívny dizajn priťahuje pozornosť všetkých tuningových nadšencov. Efektívny dizajn zabezpečuje zníženie brzdnej vzdialenosti, odvádzanie brzdných plynov a zlepšuje chladiace vlastnosti. Rotinger ponúka širokú škálu brzdových kotúčov pre väčšinu automobilov. V závislosti od osobnej voľby, zákazník si môže vybrať z viacerých druhov brzdových kotúčov. Jednoduchý (bez vŕtania a drážkovania), Drážkovaný, Vŕtaný a ich kombinácie. Atraktívne zárezy boli navrhnuté starostlivo premysleným spôsobom. Ich konštrukcia zaručuje účinné čistenie brzdových doštičiek a menšie vírenie brzdného prachu. Originálny vzor brzdových kotúčov Rotinger je výsledkom dlhoročného výskumu a za žiadnych okolností sa nedá kopírovať na iné brzdové kotúče. Každý nový vzor je testovaný v extrémnych podmienkach, v ktorých je potvrdená jeho kvalita a prevádzková bezpečnosť. V ponuke 1400 druhov brzdových kotúčov pre viac ako 95% automobilov na trhu. Celý výrobný proces spĺňa všetky bezpečnostné štandardy a kvalitatívne predpisy. Certifikáty TUV, ISO/TS 16949:2009, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 potvrdzujú kvalitu výrobkov a výrobného procesu Rotinger. V ponuke Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednať v Graphite Line prevedení a vŕtanom dizajne.

Séria Tuning ponúka výbornú atikoróznu ochranu v kombinácií s atraktívnym dizajnom, ktorý zaujme každého fanúšika športových brzdových kotúčov. Efektívny styling citeľne zmenšuje brzdnú dráhu a výrazne napomáha odvádzaniu plynov pri brzdení. Ventilačné plochy zaisťujú optimálne chladenie brzdového kotúča .

Rotinger High Performance, brzdové kotúče obohatené o karbónové zložky a inovatívnu antikoróznu ochranu. Zvýšený obsah karbónu zaručuje lepšie tepelné rozloženie, nižšie zmeny teplôt a tým pádom aj odolnosť voči deformácií kotúča pod ťažkým brzdením. Tepelná deformácia je jeden z najbežnejších problémov dnešných vozidiel, ktorá vedie k nepríjemným vibráciam počas brzdenia. Unikátny dizajn v spojení s karbónovou štruktúrou zabezpečuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmienok.

Tabuľka dát

UmiestnenieRO

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Kalendár motoršportových akcií 2024

Rok nabitý príležitosťami na motoršportový zážitok.
Čítať viac
UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...