Doprava zdarma Peugeot Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016) | race-shop.sk Zobraziť väčšie

*259 742

FORGE Motorsport

Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

New product

Na objednávku

U vás doma najneskôr: 14. 5.

111,10 € s DPH

FMDVMCS   

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)

Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)

Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTI

FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 208 GTI, 307, 308 a Citroen DS3.

Na týchto motoroch, je bypass. To umožňuje recirkuláciu plniaceho vzduchu okolo turbodúchadla zo strany plnenia späť na stranu sania. Táto recirkulačná cesta sa otvára a uzatvára pomocou elektrického pripojenia z riadenia motora na solenoid, ktorý je namontovaný na turbodúchadle. Pri zrýchľovaní sa lopatky turbodúchadla roztočia a zvýši sa plniaci tlak, ktorý doslova fúka do valcov motora. Potom pri zmene prevodového stupňa na chvíľu stiahnete nohu z plynového pedála, zaradíte ďalší prevodový stupeň, a opäť zrýchlite. Keď stiahnete nohu z plynového pedála, škrtiaca klapka sa zatvorí. Problém je v tom, že počas tohto procesu sa turbo stále točí a plniaci tlak, ktorý vytvára, nemá kam odísť. V tomto momente sa turbo začne zastavovať, rotujúce lopatky sa spomalia (vzniká veľké napätie) a tlak zvyšovania klesá. Keď opäť otvoríte plynový ventil stlačením plynového pedála (požadujete väčší výkon), turbo stratilo svoju hybnosť, tlak zvyšovania a nastane pauza alebo "Lag", kým motor opäť začne produkovať požadovaný výkon.

Proti tejto strate výkonu a zaťaženiu turbodúchadla sa používa recirkulačný ventil. V modeli Mini, keď sa škrtiaca klapka zatvorí, riadenie motora otvorí cestu recirkulácie okolo turba. Tým sa poskytne alternatívna trasa a umožní turbodúchadlu pokračovať v otáčkach, takže pri opätovnom zrýchlení nedochádza k "oneskoreniu". Tento systém funguje dobre a je prijatý takmer všetkými výrobcami vozidiel na preplňované benzínové motory. Jedinou nevýhodou tohto systému je, že turbodúchadlo produkuje teplo. (Horúci vzduch, ktorý opúšťa turbodúchadlo, sa pred vstupom do motora ochladzuje prechodom cez intercooler. Čím je vzduch chladnejší, tým väčší výkon sa produkuje. Recirkuláciou horúceho vzduchu späť do sania na strane turba sa teploty zvyšujú. Práve tu zohráva svoju úlohu Blow Off alebo Dump ventil. Tým, že vypudíte plniaci vzduch do atmosféry namiesto jeho recirkulácie, nezvýšite teplotu sania, ale umožníte turbu, aby sa ďalej točilo. Vedľajším účinkom, ktorý je pre väčšinu výrobcov vozidiel neprijateľný, je hluk ventilu vyháňajúceho vzduch.

Namontovaním FMDVMCS medzi existujúci solenoid a kryt turbodúchadla (to zahŕňa odstránenie iba 3 skrutiek) sa vzduch presmeruje do atmosféry, a nerecirkuluje. Treba poznamenať, že riadenie motora využíva tento ventil aj na zníženie výkonu motora v prípade potreby. Príkladom je systém dynamickej kontroly stability (DSC). Hoci by ste to za normálnych okolností nepočuli, ak je namontovaný blow off adaptér, môžete počuť vypúšťanie vzduchu pri činnosti DSC..

V balení
1 x FMDVMCS Adaptér
3 x Skrutky
1 x Návod
1 x Forge nálepka

Aby ste si zakúpili správny ventil pre vaše vozidlo, pozrite si pred objednávkou nasledujúcu tabuľku montáže.

Product CodeFitment
FM207VRecirc Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptér Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

Tento výrobok je k dispozícii len v jednej povrchovej úprave.

N14 motory Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

ZnačkaModelgeneracia
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




kategórie

Races Blog

Kalendár motoršportových akcií 2024

Rok nabitý príležitosťami na motoršportový zážitok.
Čítať viac
UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...