ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*259 742
New product
FMDVMCS
Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)
FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 307, 308 a Citroen DS3 , 208 GTIPošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Blow Off Adaptér pre N14 motory pre Mini, Peugeot, Citroen DS3 (len pred rokom 2016)
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
FMDVMCS je adaptér sendvičového typu, ktorý zapadá medzi existujúci elektrický solenoid a puzdro turbodúchadla na BMW Mini Cooper S N14 2007/08(R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo v 207 a GTI , 208 GTI, 307, 308 a Citroen DS3.
Na týchto motoroch, je bypass. To umožňuje recirkuláciu plniaceho vzduchu okolo turbodúchadla zo strany plnenia späť na stranu sania. Táto recirkulačná cesta sa otvára a uzatvára pomocou elektrického pripojenia z riadenia motora na solenoid, ktorý je namontovaný na turbodúchadle. Pri zrýchľovaní sa lopatky turbodúchadla roztočia a zvýši sa plniaci tlak, ktorý doslova fúka do valcov motora. Potom pri zmene prevodového stupňa na chvíľu stiahnete nohu z plynového pedála, zaradíte ďalší prevodový stupeň, a opäť zrýchlite. Keď stiahnete nohu z plynového pedála, škrtiaca klapka sa zatvorí. Problém je v tom, že počas tohto procesu sa turbo stále točí a plniaci tlak, ktorý vytvára, nemá kam odísť. V tomto momente sa turbo začne zastavovať, rotujúce lopatky sa spomalia (vzniká veľké napätie) a tlak zvyšovania klesá. Keď opäť otvoríte plynový ventil stlačením plynového pedála (požadujete väčší výkon), turbo stratilo svoju hybnosť, tlak zvyšovania a nastane pauza alebo "Lag", kým motor opäť začne produkovať požadovaný výkon.
Proti tejto strate výkonu a zaťaženiu turbodúchadla sa používa recirkulačný ventil. V modeli Mini, keď sa škrtiaca klapka zatvorí, riadenie motora otvorí cestu recirkulácie okolo turba. Tým sa poskytne alternatívna trasa a umožní turbodúchadlu pokračovať v otáčkach, takže pri opätovnom zrýchlení nedochádza k "oneskoreniu". Tento systém funguje dobre a je prijatý takmer všetkými výrobcami vozidiel na preplňované benzínové motory. Jedinou nevýhodou tohto systému je, že turbodúchadlo produkuje teplo. (Horúci vzduch, ktorý opúšťa turbodúchadlo, sa pred vstupom do motora ochladzuje prechodom cez intercooler. Čím je vzduch chladnejší, tým väčší výkon sa produkuje. Recirkuláciou horúceho vzduchu späť do sania na strane turba sa teploty zvyšujú. Práve tu zohráva svoju úlohu Blow Off alebo Dump ventil. Tým, že vypudíte plniaci vzduch do atmosféry namiesto jeho recirkulácie, nezvýšite teplotu sania, ale umožníte turbu, aby sa ďalej točilo. Vedľajším účinkom, ktorý je pre väčšinu výrobcov vozidiel neprijateľný, je hluk ventilu vyháňajúceho vzduch.
Namontovaním FMDVMCS medzi existujúci solenoid a kryt turbodúchadla (to zahŕňa odstránenie iba 3 skrutiek) sa vzduch presmeruje do atmosféry, a nerecirkuluje. Treba poznamenať, že riadenie motora využíva tento ventil aj na zníženie výkonu motora v prípade potreby. Príkladom je systém dynamickej kontroly stability (DSC). Hoci by ste to za normálnych okolností nepočuli, ak je namontovaný blow off adaptér, môžete počuť vypúšťanie vzduchu pri činnosti DSC..
V balení
1 x FMDVMCS Adaptér
3 x Skrutky
1 x Návod
1 x Forge nálepka
Aby ste si zakúpili správny ventil pre vaše vozidlo, pozrite si pred objednávkou nasledujúcu tabuľku montáže.
Product Code | Fitment |
FM207V | Recirc Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60R | Recirc Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
FMDVMCS | Blow Off Adaptér Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only |
FMDVR56A | Blow Off Ventil N14 motory Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60A | Blow Off Ventil N18 motory Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
Tento výrobok je k dispozícii len v jednej povrchovej úprave.
N14 motory Mini
Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Značka | Model | generacia |
---|---|---|
Citroën | C5 | |
Citroën | DS3 (Pre 2016 Only) | |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Peugeot | 207 |
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
FORGE Motorsport - FMDVMCS je adaptér...