*595   

King racing

Hlavné ložiská King Racing pre motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. 

New product

Na objednávku : 10ks

U vás doma najneskôr: 10. 4.

94,40 € s DPH

  

611500568855

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Hlavné ložiská King Racing pre motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. 

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Hlavné ložiská King Racing pre motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. 

V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

MB5554XP STDX

MB5554XP -STD - štandard (bez výbrusu)

MB5554XP.025 - 0,025

MB5554XP0.25 - výbrus 0,25

MB5554XP0.5 - výbrus 0,50

MB5554XP0.75 -  výbrus 0,75

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

 

Weight: .321kg

ComponentM5554/1UPR / M5554/1LPR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.99mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.04 mm
Bearing Length0.756 inch / 19.20 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 1.99 mm
ComponentM5554/3UPR / M5554/3LPR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.99mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.04 mm
Bearing Length0.906 inch / 23.01 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 1.99 mm

Ložiská pasujú na:

 
  • Holden Apollo JK - motor: Toyota 3S-FC 1998cc Inline4 DOHC 4v (1985.01 - 1993.02)
  • Holden Apollo JK - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1986.01 - 2002.12)
  • Holden Apollo JM - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 2009.12)
  • Toyota Camry SV11 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Camry SV20 - motor: Toyota 1S 1832cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Carina - motor: Toyota 3S-GE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota MR2 SW20 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Toyota 4S-FE 1838cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Apollo JL - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Apollo JP - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SV22 - motor: Toyota 3S-FC 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica SA63 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Celica ST162 - motor: Toyota 3S-GE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST185 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Toyota Camry SDV10 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SV21 - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST205 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Toyota Corona ST141 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Camry SXV10 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota RAV4 SXA10R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SXV10R - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota RAV4 SXA11R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SXV20R - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Spacia SR40R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST184 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST204 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v

 

 

 

Kompletný katalóg King Racing ložísk  si môžete stiahnuť tu.

 

Tabuľka dát

TypHlavné

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...