*596   

King racing

Hlavné ložiská King Racing pre motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Nissan motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

New product

127,10 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Hlavné ložiská King Racing pre motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Nissan motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Hlavné ložiská King Racing pre motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

  

611500555138

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Nissan motory VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

MB4104XP STDX

MB4104XP -STD - štandard (bez výbrusu)

MB4104XP.025 - 0,025

MB4104XP0.25 - výbrus 0,25

MB4104XP0.75 - výbrus 0,75

MB4104XP1.0 - výbrus 1,0

  

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Weight: .407kg

ComponentF4104U/PR / F4104L/PR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length1.136 inch / 28.85 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm
ComponentM4104/1UPR / M4104/1LPR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length0.886 inch / 22.50 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm
ComponentM4104/2UPR / M4104/2LPR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

 

Ložiská pasujú na:

  • Nissan 300C - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v (1984.01 - )
  • Nissan 300ZX Z31 Series II - motor: Nissan VG30ET 2960cc V6 SOHC 2v Turbo (1984.01 - 1989.12)
  • Nissan 300ZX Z32 - motor: Nissan VG30DE 2960cc V6 DOHC 4v (1989.01 - 1997.12)
  • Nissan Navara D22 - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v (1996.01 - )
  • motor: Nissan VE30DE 2960cc V6 DOHC 4v
  • motor: Nissan VG20E 1998cc V6 SOHC 2v
  • motor: Nissan VG20DET 1998cc V6 DOHC 4v Turbo
  • motor: Nissan VG30DET 2960cc V6 DOHC 4v Turbo
  • motor: Nissan VG30i 2960cc V6 SOHC 2v
  • motor: Nissan VG20ET 1998cc V6 SOHC 2v Turbo
  • motor: Nissan VG30DETT 2960cc V6 DOHC 4v Twin Turbo
  • Nissan 300ZX Z31 Series III - motor: Nissan VG30ET 2960cc V6 SOHC 2v Turbo
  • Nissan Navara D21 Series II - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder R50 Series II - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder D21 Series II - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder R50 - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v
  • Nissan 300ZX Z31 Series I - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Maxima J30 - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v

 

 

Kompletný katalóg King Racing ložísk  si môžete stiahnuť tu.

 

Tabuľka dát

TypHlavné

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...