*554   

King racing

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Mitsubishi motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

New product

112,60 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Mitsubishi motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

  

611500567124

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Mitsubishi motory 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

 Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

MB5209XP STDX

MB5209XP - STD štandard (bez výbrusu)

MB5209XP.025 - 0,025

MB5209XP0.25 - výbrus 0,25

 

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

 

Weight: .416kg

ComponentF5209/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length1.000 inch / 25.40 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm
ComponentM5177U/PR / M5177L/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length0.827 inch / 21.01 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm

Ložiská pasujú na:

 
  • Mitsubishi Express L200 MC - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 2003.08)
  • Mitsubishi Express SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1997.10)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v (1993.01 - 2007.09)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v (1992.08 - )
  • Mitsubishi Galant HG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1994.12)
  • Mitsubishi Lancer Evolution I - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1989.05 - 2007.10)
  • motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Proton 4D68 1998cc Inline4
  • motor: Mitsubishi 4D68 1998cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • Mitsubishi Express L200 MD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SG - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Galant HJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Magna TE - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Lancer Evolution V - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution VII - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express L300 SD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution II - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon L300 SE - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v

 

 

 

Tabuľka dát

TypHlavné

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...