*583   

King racing

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960.

New product

Na objednávku : 3ks

U vás doma najneskôr: 9. 4.

65,20 € s DPH

  

611500553035

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Hlavné ložiská King Racing pre motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Špičkové americké hlavné ložiská King Racing Series pre Toyota motory 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960.

V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

MB5527XP STDX

MB5527XP - STD štandard (bez výbrusu)

MB5527XP.025 - 0,025

MB5527XP0.25 - výbrus 0,25

MB5527XP0.5 - výbrus 0,50

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

 

Weight: .286kg

ComponentM 535-PR / M5527-PR
Min Crankshaft Diameter1.889 inch / 47.99mm
Max Crankshaft Diameter1.890inch / 48.00mm
Min Housing Diameter2.048 inch / 52.02 mm
Max Housing Diameter2.049 inch / 52.05 mm
Bearing Length0.783 inch / 19.89 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm

Ložiská pasujú na:

 
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 4A-F 1587cc Inline4 DOHC 4v (1986.09 - 1996.01)
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1992.12)
  • Holden Nova LF - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v (1992.06 - 2001.12)
  • Holden Nova LG - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v (1988.04 - 1999.11)
  • Toyota Corolla AE80 - motor: Toyota 2A-LC 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE92 - motor: Toyota 4A-GE (20v) 1587cc Inline4 DOHC 5v
  • Toyota Tercel AL25 - motor: Toyota 3A 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GELC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 4A-GEC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-F 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-FE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 2A 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-C 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-U 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-LC 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GZE 1587cc Inline4 DOHC 4v Supercharged
  • Toyota Corolla AE101 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE90 - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota MR2 AW11 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE102R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE86 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE102 - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE71 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE93 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE94 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE112R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE95 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v

 

  

 

Kompletný katalóg King Racing ložísk  si môžete stiahnuť tu.

 

Tabuľka dát

TypHlavné

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac
Ako zapojiť hydraulickú ručnú brzdu?

Povinná výbava každého rallystu a driftera. 
Čítať viac
Instaforex Loprais Praga Team na Rally Dakar 2024

Jsme hrdým dodavatelem Loprais Praga týmu!
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...