ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*329 322
New product
230,70 € s DPH1
GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI
VTA je výkonné riešenie blow-off ventilu pre neskoré modely VW, Audi, Seat, Škoda s elektronickým továrenským rozdeľovacím ventilom.Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
GFB-T9481
9328022008813
Ak chcete zvuk s vaším výkonom (alebo výkon s vaším zvukom!), VTA od spoločnosti GFB vám to poskytne! Kombináciou osvedčených výkonnostných výhod prelomového DV+ od spoločnosti GFB s atmosférickým odvzdušňovaním poskytuje VTA agresívny zvuk blow-off, lepšiu odozvu na plyn a zotavenie z nárastu, ako aj vynikajúce udržanie nárastu a spoľahlivosť v extrémnych podmienkach.
VTA zdieľa úspešnú filozofiu dizajnu DV+:
"Zachovať to, čo funguje, nahradiť to, čo nefunguje"
To znamená, že spoločnosť GFB zachováva riadenie ECU a elektromagnetický ventil z továrenského rozdeľovača, aby sa zabezpečila čo najrýchlejšia reakcia bez dodatočných a zbytočných nákladov na výmenu elektromagnetického ventilu, ako to robia niektoré značky.
Slabou súčasťou továrenského rozdeľovača bol vždy plastový mechanizmus ventilu - túto časť spoločnosť GFB Engineers nahradila. VTA obsahuje CNC obrábané súčiastky z predvalkov, ktoré vydržia celú životnosť, a zmenený je aj spôsob ovládania ventilu pre lepší výkon. Továrenský ventil divertora môže pracovať len v dvoch stavoch - otvorený, alebo zatvorený. Keď sa úplne otvorí pri nízkom náraste alebo počas čiastočného zdvihu škrtiacej klapky v polovici zákruty, spôsobuje zvýšené oneskorenie a výrazne nelineárny prechod nárastu.
GFB je priekopníkom v používaní "pilotného ovládania" v DV+, ktoré funguje tak, že prepracuje továrenský solenoid na ovládanie tlaku za piestom namiesto samotného piestu. To umožňuje, aby bol zdvih elektromagnetu oveľa kratší, čím sa zrýchľuje reakčný čas a zvyšuje aktivačná sila. A čo je ešte dôležitejšie, umožňuje piestu otvárať a zatvárať sa postupne v závislosti od množstva prítomného tlaku zvyšovania, čo vyhladzuje prechody zvyšovania a znižuje oneskorenie spôsobené továrenským rozdeľovacím ventilom.
Táto filozofia konštrukcie robí z VTA nielen najvýkonnejšie riešenie blow off ventilu, ale aj najvýhodnejšie riešenie na trhu.
Zvuk - VTA, ako naznačuje jeho názov, vypúšťa vzduch do atmosféry pre maximálny "whoosh" zvuk, keď zdvihnete plynovú rukoväť.
Kľúčové vlastnosti:
VTA alebo DV+?
Záleží na tom, či chcete zvuk alebo nie. Oba ventily sú skonštruované z rovnako kvalitných materiálov a ventilového mechanizmu a oba ponúkajú rovnaké výhody v oblasti výkonu a spoľahlivosti. VTA však vypúšťa vzduch do atmosféry kvôli zvuku, zatiaľ čo DV+ vzduch recirkuluje, aby bol tichý.
Prečo si vybrať VTA namiesto "dištančného ventilu BOV"?
"Dištančné vložky BOV" sú lacné a vydávajú zvuk. Ale to je všetko. Všetky neodmysliteľné problémy s výkonom a spoľahlivosťou, ktoré máte s továrenským rozdeľovacím ventilom, zostávajú zachované, pretože dištančná vložka nijako nemení rozdeľovací ventil. VTA zlepšuje činnosť rozdeľovacieho ventilu pre zvuk A výkon.
Prečo si vybrať VTA namiesto súpravy, ktorá obsahuje solenoid?
Pretože výmena továrenského solenoidu neprináša žiadnu výkonnostnú výhodu, iba oveľa vyššiu cenu! Ak sa VTA s továrenským solenoidom dokáže otvoriť za pár stotín sekundy, prečo platiť viac, ako je potrebné?
Tieto motory sa z výroby dodávajú bez akéhokoľvek rozdeľovacieho ventilu, čo má za následok nárast tlaku kompresora turba pri každom zatvorení škrtiacej klapky po zvýšení tlaku.
Sanie je akusticky vyladené tak, aby potláčalo trepotavý zvuk nárastu tlaku kompresora, ale neodstraňuje účinok tlakových impulzov - na to boli pôvodne určené rozdeľovacie a odfukovacie ventily.
GFB VTA znovu zavádza do systému blow-off ventil, ktorý eliminuje nárast kompresora, čím chráni turbo, a prináša charakteristický blow-off "šum" pri uvoľnení plynu.
VTA sa pripája priamo k plniacemu potrubiu turba, pričom krátku plastovú spojku nahrádza predliata časť vyrobená CNC strojom, na ktorú sa montuje VTA. Súčasťou súpravy je aj prepájacia a podtlaková hadica, ktorá sa pripája k jednému z podtlakových portov rozdeľovača a slúži ako zdroj podtlakového signálu pre ventil VTA.
Použitie:
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011)
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
AUDI 8P (2003-2013) 1.8TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2008-2012) 2.0TFSI EA888
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11
VW Jetta Mk5 2.0T 2005-2010
VW EOS 2.0 TFSI 2006-2015
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14 Note : Direct Fit
AUDI TTS 8J 2.0 TFSI 06-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA113) 06-10 Note : Direct Fit
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
VW Scirocco R Mk3 2.0t FSI (EA113) 06-13
VW Golf Mk6 1.4 TSI (Turbo Only, NOT Twincharged) 08-13
VW Golf R Mk6 2.0TSI 08-13
VW Golf GTI Mk6 2.0TSI 08-13
VW Polo GTI (1.8TSI 2015-2017)
AUDI S1 8X (2014-2018) 2.0TFSI
AUDI A1 1.8TFSI 2015-On
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122hp)
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
VW Jetta Mk6 1.8T/2.0T (MQB Platform) 2010-2018 Note : 100% Direct Bolt-On Installation For Your Selected Car, No Extra Adaptors Or Mods Required.
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI A6 2.0TFSI (2011-2018)
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI RS3 8V (2015-2017)
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
PORSCHE Macan 2.0 (2016-On)
AUDI TTS 8S 2.0TFSI 2015-2018
AUDI TT 8S 2.0TFSI 2014-2018
VW Passat R-Line B8 (MQB Platform) 2.0 TSI 4motion 2016-On
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Motor je veľmi ťažká inštalácia, pretože továrenský odvádzač je pochovaný hlboko v motorovom priestore a prístup je veľmi tesný.
AUDI TTRS 8S 2.5 TFSI 16-On
VW Golf Alltrack 1.8TSI 2014-On
SKODA Superb 2.0TSI (162kW) 2015-On
SKODA Superb 2.0TSI (200/206kW) 2015-On
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
VW Tiguan 2.0 TSI 2016-2020
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2017-2020), FY Pre-Facelift
AUDI RS3 8V Facelift (2017-On)
VW Arteon 2.0 TSI 4motion 2017 - 2021
VW Polo GTI (2.0TSI 2017-On)
AUDI A6 2.0TFSI MHEV C8 (2018-On)
AUDI RS3 8P (2011-2012)
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Turbo Only)
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Motor je veľmi ťažká inštalácia, pretože továrenský odvádzač je pochovaný hlboko v motorovom priestore a prístup je veľmi tesný.
VW Jetta GLI Mk7 2.0T 2018-On
VW Golf GTI Mk8 (Australia Only) Note : Len pre modely dodávané do Austrálie
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
Značka | Model | Modifikácia |
---|---|---|
Audi | A3 | 8P (2003 - 2005) |
Audi | A3 | 8P Facelift (2010 - 2013) |
Audi | A3 | 8V (2012 - 2016) |
Audi | A3 | 8V Facelift (2016 - 2020) |
Audi | A4 | B7 (2004 - 2009) |
Audi | A4 | B8 (2007 - 2012) |
Audi | A4 | B8 Facelift (2011 - 2016) |
Audi | A4 | B9 (2015 - 2020) |
Audi | A4 | B9 Facelift (2019 - 2025) |
Audi | A6 | C6 (2004 - 2008) |
Audi | A6 | C6 Facelift (2008 - 2011) |
Audi | A6 | C7 (2011 - 2015) |
Audi | A6 | C7 Facelift (2014 - 2018) |
Audi | A6 | C8 (2018 - 2023) |
Audi | A6 | C8 Facelift (2023 - 2025) |
Audi | Q5 | FY (2017 - 2020) |
Audi | RS3 | 8P (2011 - 2012) |
Audi | RS3 | 8V (2015 - 2016) |
Audi | RS3 | 8V Facelift (2017 - 2020) |
Audi | RS7 | 4G (2014 - 2018) |
Audi | RS7 | C8 (2019 - 2023) |
Audi | S3 | 8V (2013 - 2016) |
Audi | S3 | 8V Facelift (2016 - 2020) |
Audi | S7 | 4G8 (2012 - 2015) |
Audi | S7 | 4G8 Facelift (2014 - 2018) |
Audi | TT | 8J (2006 - 2010) |
Audi | TT | 8S (2014 - 2019) |
Audi | TT | 8S Facelift (2019 - 2023) |
Audi | TT RS | 8J (2009 - 2014) |
Audi | TT RS | FV (2016 - 2019) |
Audi | TT RS | FV Facelift (2019 - 2023) |
Audi | TT S | 8J (2008 - 2010) |
Audi | TT S | 8S (2014 - 2018) |
Audi | TT S | 8S Facelift (2019 - 2023) |
Porsche | Macan | I (95B) (2014 - 2018) |
Porsche | Macan | I (95B) Facelift (2021 - 2024) |
Skoda | Octavia | Mk2 A5 (1Z) (2005 - 2012) |
Skoda | Octavia | Mk3 A7 (5E) (2013 - 2017) |
Skoda | Octavia | Mk3 A7 (5E) Facelift (2017 - 2022) |
Skoda | Superb | III B8 (3V) (2015 - 2019) |
Skoda | Superb | III B8 (3V) Facelift (2019 - 2024) |
Volkswagen | Arteon | I (3H7) (2017 - 2020) |
Volkswagen | Arteon | I (3H7) Facelift (2020 - 2024) |
Volkswagen | Golf Alltrack | Mk7 (5G) (2015 - 2017) |
Volkswagen | Golf Alltrack | Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2020) |
Volkswagen | Golf GTI | Mk7 (5G) (2013 - 2017) |
Volkswagen | Golf GTI | Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2021) |
Volkswagen | Golf GTI | Mk8 (CD1) (2020 - 2024) |
Volkswagen | Golf R | Mk7 (5G) (2014 - 2017) |
Volkswagen | Golf R | Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2020) |
Volkswagen | GTI | Mk5 (2006 - 2009) |
Volkswagen | GTI | Mk6 (2010 - 2014) |
Volkswagen | Jetta | A7 (2018 - 2022) |
Volkswagen | Jetta | A7 Facelift () |
Volkswagen | Passat | B6 (2005 - 2010) |
Volkswagen | Passat | B8 (2014 - 2019) |
Volkswagen | Passat | B8 Facelift (2019 - 2024) |
Volkswagen | Polo | Mk6 (AW/BZ) (2017 - 2024) |
Volkswagen | Polo | Mk6 (AW/BZ) Facelift (2021 - 2024) |
Volkswagen | Scirocco | III (2008 - 2014) |
Volkswagen | Scirocco | III Facelift (2014 - 2017) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) (2007 - 2011) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) Facelift (2018 - 2022) |
Volkswagen | Tiguan | II (AD/BW) (2016 - 2021) |
Volkswagen | Tiguan | II (AD/BW) Facelift (2020 - 2024) |
VTA je výkonné riešenie blow-off...