*329 322   

GFB

GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI

VTA je výkonné riešenie blow-off ventilu pre neskoré modely VW, Audi, Seat, Škoda s elektronickým továrenským rozdeľovacím ventilom.

New product

230,70 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI

GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI

VTA je výkonné riešenie blow-off ventilu pre neskoré modely VW, Audi, Seat, Škoda s elektronickým továrenským rozdeľovacím ventilom.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI

GFB VTA T9481 Blow-off ventil (zvuk BOV) pre aplikácie VAG 1.4/1.8/2.0/2.5/4.0 TFSI/TSI

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

GFB-T9481   

9328022008813

VTA je výkonné riešenie blow-off ventilu pre neskoré modely VW, Audi, Seat, Škoda s elektronickým továrenským rozdeľovacím ventilom.

Ak chcete zvuk s vaším výkonom (alebo výkon s vaším zvukom!), VTA od spoločnosti GFB vám to poskytne! Kombináciou osvedčených výkonnostných výhod prelomového DV+ od spoločnosti GFB s atmosférickým odvzdušňovaním poskytuje VTA agresívny zvuk blow-off, lepšiu odozvu na plyn a zotavenie z nárastu, ako aj vynikajúce udržanie nárastu a spoľahlivosť v extrémnych podmienkach.

VTA zdieľa úspešnú filozofiu dizajnu DV+:

"Zachovať to, čo funguje, nahradiť to, čo nefunguje"

To znamená, že spoločnosť GFB zachováva riadenie ECU a elektromagnetický ventil z továrenského rozdeľovača, aby sa zabezpečila čo najrýchlejšia reakcia bez dodatočných a zbytočných nákladov na výmenu elektromagnetického ventilu, ako to robia niektoré značky.

Slabou súčasťou továrenského rozdeľovača bol vždy plastový mechanizmus ventilu - túto časť spoločnosť GFB Engineers nahradila. VTA obsahuje CNC obrábané súčiastky z predvalkov, ktoré vydržia celú životnosť, a zmenený je aj spôsob ovládania ventilu pre lepší výkon. Továrenský ventil divertora môže pracovať len v dvoch stavoch - otvorený, alebo zatvorený. Keď sa úplne otvorí pri nízkom náraste alebo počas čiastočného zdvihu škrtiacej klapky v polovici zákruty, spôsobuje zvýšené oneskorenie a výrazne nelineárny prechod nárastu.

GFB je priekopníkom v používaní "pilotného ovládania" v DV+, ktoré funguje tak, že prepracuje továrenský solenoid na ovládanie tlaku za piestom namiesto samotného piestu. To umožňuje, aby bol zdvih elektromagnetu oveľa kratší, čím sa zrýchľuje reakčný čas a zvyšuje aktivačná sila. A čo je ešte dôležitejšie, umožňuje piestu otvárať a zatvárať sa postupne v závislosti od množstva prítomného tlaku zvyšovania, čo vyhladzuje prechody zvyšovania a znižuje oneskorenie spôsobené továrenským rozdeľovacím ventilom.

Táto filozofia konštrukcie robí z VTA nielen najvýkonnejšie riešenie blow off ventilu, ale aj najvýhodnejšie riešenie na trhu.

Zvuk - VTA, ako naznačuje jeho názov, vypúšťa vzduch do atmosféry pre maximálny "whoosh" zvuk, keď zdvihnete plynovú rukoväť.

Kľúčové vlastnosti:

  • Technológia TMS na rýchlejšie zotavenie z nárastu pri preraďovaní a pri modulácii plynu
  • Vylepšená schopnosť udržať nárast
  • Vetranie atmosféry pre zvuk blow-off
  • Zachováva kontrolu nad riadiacou jednotkou ECU
  • Jednoduché, priamo priskrutkované súpravy obsahujú všetko potrebné na inštaláciu
  • Vyrobené v Austrálii v súlade s normou ISO 9001

VTA alebo DV+?

Záleží na tom, či chcete zvuk alebo nie. Oba ventily sú skonštruované z rovnako kvalitných materiálov a ventilového mechanizmu a oba ponúkajú rovnaké výhody v oblasti výkonu a spoľahlivosti. VTA však vypúšťa vzduch do atmosféry kvôli zvuku, zatiaľ čo DV+ vzduch recirkuluje, aby bol tichý.

Prečo si vybrať VTA namiesto "dištančného ventilu BOV"?

"Dištančné vložky BOV" sú lacné a vydávajú zvuk. Ale to je všetko. Všetky neodmysliteľné problémy s výkonom a spoľahlivosťou, ktoré máte s továrenským rozdeľovacím ventilom, zostávajú zachované, pretože dištančná vložka nijako nemení rozdeľovací ventil. VTA zlepšuje činnosť rozdeľovacieho ventilu pre zvuk A výkon.

Prečo si vybrať VTA namiesto súpravy, ktorá obsahuje solenoid?

Pretože výmena továrenského solenoidu neprináša žiadnu výkonnostnú výhodu, iba oveľa vyššiu cenu! Ak sa VTA s továrenským solenoidom dokáže otvoriť za pár stotín sekundy, prečo platiť viac, ako je potrebné?

Tieto motory sa z výroby dodávajú bez akéhokoľvek rozdeľovacieho ventilu, čo má za následok nárast tlaku kompresora turba pri každom zatvorení škrtiacej klapky po zvýšení tlaku.
Sanie je akusticky vyladené tak, aby potláčalo trepotavý zvuk nárastu tlaku kompresora, ale neodstraňuje účinok tlakových impulzov - na to boli pôvodne určené rozdeľovacie a odfukovacie ventily.

GFB VTA znovu zavádza do systému blow-off ventil, ktorý eliminuje nárast kompresora, čím chráni turbo, a prináša charakteristický blow-off "šum" pri uvoľnení plynu.

VTA sa pripája priamo k plniacemu potrubiu turba, pričom krátku plastovú spojku nahrádza predliata časť vyrobená CNC strojom, na ktorú sa montuje VTA. Súčasťou súpravy je aj prepájacia a podtlaková hadica, ktorá sa pripája k jednému z podtlakových portov rozdeľovača a slúži ako zdroj podtlakového signálu pre ventil VTA.

Použitie:

AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011)
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
AUDI 8P (2003-2013) 1.8TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2008-2012) 2.0TFSI EA888
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11
VW Jetta Mk5 2.0T 2005-2010
VW EOS 2.0 TFSI 2006-2015
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14 Note : Direct Fit
AUDI TTS 8J 2.0 TFSI 06-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA113) 06-10 Note : Direct Fit
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
VW Scirocco R Mk3 2.0t FSI (EA113) 06-13
VW Golf Mk6 1.4 TSI (Turbo Only, NOT Twincharged) 08-13
VW Golf R Mk6 2.0TSI 08-13
VW Golf GTI Mk6 2.0TSI 08-13
VW Polo GTI (1.8TSI 2015-2017)
AUDI S1 8X (2014-2018) 2.0TFSI
AUDI A1 1.8TFSI 2015-On
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122hp)
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S7 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI RS7 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
VW Jetta Mk6 1.8T/2.0T (MQB Platform) 2010-2018 Note : 100% Direct Bolt-On Installation For Your Selected Car, No Extra Adaptors Or Mods Required.
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S6 4.0TFSI (2012-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI A6 2.0TFSI (2011-2018)
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI RS6 4.0TFSI (2013-2018) Note : 2 Valves Required
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI RS3 8V (2015-2017)
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
VW Golf GTI Mk7/7.5 2.0TSI 2014-2020
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
SKODA Octavia Mk3 1.8/2.0TSI (Inc. RS/VRS) 2013-2019
AUDI 8V (2013-2020) 1.8/2.0TFSI
PORSCHE Macan 2.0 (2016-On)
AUDI TTS 8S 2.0TFSI 2015-2018
AUDI TT 8S 2.0TFSI 2014-2018
VW Passat R-Line B8 (MQB Platform) 2.0 TSI 4motion 2016-On
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Motor je veľmi ťažká inštalácia, pretože továrenský odvádzač je pochovaný hlboko v motorovom priestore a prístup je veľmi tesný.
AUDI TTRS 8S 2.5 TFSI 16-On
VW Golf Alltrack 1.8TSI 2014-On
SKODA Superb 2.0TSI (162kW) 2015-On
SKODA Superb 2.0TSI (200/206kW) 2015-On
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
VW Tiguan 2.0 TSI 2016-2020
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2017-2020), FY Pre-Facelift
AUDI RS3 8V Facelift (2017-On)
VW Arteon 2.0 TSI 4motion 2017 - 2021
VW Polo GTI (2.0TSI 2017-On)
AUDI A6 2.0TFSI MHEV C8 (2018-On)
AUDI RS3 8P (2011-2012)
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Turbo Only)
VW Passat B8 (MQB Platform) 1.8/2.0TSI 2015-On Note : Non-MQB Models (I.E. USA) With The EA888 Gen3 Motor je veľmi ťažká inštalácia, pretože továrenský odvádzač je pochovaný hlboko v motorovom priestore a prístup je veľmi tesný.
VW Jetta GLI Mk7 2.0T 2018-On
VW Golf GTI Mk8 (Australia Only) Note : Len pre modely dodávané do Austrálie

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




ZnačkaModelModifikácia
AudiA3 8P (2003 - 2005)
AudiA3 8P Facelift (2010 - 2013)
AudiA3 8V (2012 - 2016)
AudiA3 8V Facelift (2016 - 2020)
AudiA4 B7 (2004 - 2009)
AudiA4 B8 (2007 - 2012)
AudiA4 B8 Facelift (2011 - 2016)
AudiA4 B9 (2015 - 2020)
AudiA4 B9 Facelift (2019 - 2025)
AudiA6 C6 (2004 - 2008)
AudiA6 C6 Facelift (2008 - 2011)
AudiA6 C7 (2011 - 2015)
AudiA6 C7 Facelift (2014 - 2018)
AudiA6 C8 (2018 - 2023)
AudiA6 C8 Facelift (2023 - 2025)
AudiQ5 FY (2017 - 2020)
AudiRS3 8P (2011 - 2012)
AudiRS3 8V (2015 - 2016)
AudiRS3 8V Facelift (2017 - 2020)
AudiRS7 4G (2014 - 2018)
AudiRS7 C8 (2019 - 2023)
AudiS3 8V (2013 - 2016)
AudiS3 8V Facelift (2016 - 2020)
AudiS7 4G8 (2012 - 2015)
AudiS7 4G8 Facelift (2014 - 2018)
AudiTT 8J (2006 - 2010)
AudiTT 8S (2014 - 2019)
AudiTT 8S Facelift (2019 - 2023)
AudiTT RS 8J (2009 - 2014)
AudiTT RS FV (2016 - 2019)
AudiTT RS FV Facelift (2019 - 2023)
AudiTT S 8J (2008 - 2010)
AudiTT S 8S (2014 - 2018)
AudiTT S 8S Facelift (2019 - 2023)
PorscheMacan I (95B) (2014 - 2018)
PorscheMacan I (95B) Facelift (2021 - 2024)
SkodaOctavia Mk2 A5 (1Z) (2005 - 2012)
SkodaOctavia Mk3 A7 (5E) (2013 - 2017)
SkodaOctavia Mk3 A7 (5E) Facelift (2017 - 2022)
SkodaSuperb III B8 (3V) (2015 - 2019)
SkodaSuperb III B8 (3V) Facelift (2019 - 2024)
VolkswagenArteon I (3H7) (2017 - 2020)
VolkswagenArteon I (3H7) Facelift (2020 - 2024)
VolkswagenGolf Alltrack Mk7 (5G) (2015 - 2017)
VolkswagenGolf Alltrack Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2020)
VolkswagenGolf GTI Mk7 (5G) (2013 - 2017)
VolkswagenGolf GTI Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2021)
VolkswagenGolf GTI Mk8 (CD1) (2020 - 2024)
VolkswagenGolf R Mk7 (5G) (2014 - 2017)
VolkswagenGolf R Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2020)
VolkswagenGTI Mk5 (2006 - 2009)
VolkswagenGTI Mk6 (2010 - 2014)
VolkswagenJetta A7 (2018 - 2022)
VolkswagenJetta A7 Facelift ()
VolkswagenPassat B6 (2005 - 2010)
VolkswagenPassat B8 (2014 - 2019)
VolkswagenPassat B8 Facelift (2019 - 2024)
VolkswagenPolo Mk6 (AW/BZ) (2017 - 2024)
VolkswagenPolo Mk6 (AW/BZ) Facelift (2021 - 2024)
VolkswagenScirocco III (2008 - 2014)
VolkswagenScirocco III Facelift (2014 - 2017)
VolkswagenTiguan I (5N) (2007 - 2011)
VolkswagenTiguan I (5N) Facelift (2018 - 2022)
VolkswagenTiguan II (AD/BW) (2016 - 2021)
VolkswagenTiguan II (AD/BW) Facelift (2020 - 2024)

Races Blog

Čistenie a impregnácia športových filtrov

Ako zabezpečiť čistotu a trvácnosť športových filtrov?
Čítať viac
Úprava motora M52B28

Ako zvýšiť výkon a spoľahlivosť jedného z najpopulárnejších BMW motorov?
Čítať viac
Kalendár motoršportových akcií 2025

Pripravili sme si pre Vás zoznam motoršportových podujatí pre rok 2025.
Čítať viac
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli sme to na vyššiu úroveň!
Čítať viac
Príprava auta na letnú sezónu

Stúpajúce teploty prinášajú možnosť pripraviť svoje auto na letnú sezónu. Čo zlepšiť a na čo si dať pozor?
Čítať viac
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

Na čo slúžia a aké výhody prinášajú?
Čítať viac
Úprava vozidla: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Čítať viac
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Čo to znamená a na čo sa používajú?
Čítať viac
Forbes

Súťaž Diamanty slovenského biznisu organizuje spoločnosť Enterprise Investors. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...