*316 205

Races

Sada záslepok sacieho potrubia pre VAG 2.0 TFSI EA113 (kompletná sada)

Sada záslepok sacieho potrubia pre Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motory

New product

56,30 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Sada záslepok sacieho potrubia pre VAG 2.0 TFSI EA113 (kompletná sada)

Sada záslepok sacieho potrubia pre VAG 2.0 TFSI EA113 (kompletná sada)

Sada záslepok sacieho potrubia pre Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motory

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Sada záslepok sacieho potrubia pre VAG 2.0 TFSI EA113 (kompletná sada)

Sada záslepok sacieho potrubia pre VAG 2.0 TFSI EA113 (kompletná sada)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

RS-FLP_DEL017   

Sada záslepok sacieho potrubia pre Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 motory

Súprava umožňujúca demontáž vírivých klapiek v 2.0 TFSI EA113 motoroch pozostáva z originálneho tesnenia sania Victor Reinz/Elring a zátky z rovnakého materiálu ako originálne vírivé klapky a sacieho potrubia, navyše vystužené sklenenými vláknami (PA66 GF35).

Vírivé klapky sú prvky používané vo vznetových motoroch, ktorých hlavnou úlohou je vniesť turbulencie do prúdenia vzduchu v spaľovacej komore s cieľom zvýšiť účinnosť spaľovania. Bohužiaľ, tieto klapky majú mnoho nevýhod, ako napríklad:

  • vírivé klapky sú súčasťou motora, ktorá podlieha silnému opotrebovaniu a môže zlyhať. Ich porucha môže viesť k vážnym problémom s prevádzkou motora, ako je strata výkonu, hluk alebo vibrácie.
  • vírivé klapky aj v otvorenej polohe výrazne obmedzujú prúdenie vzduchu, čo spôsobuje ďalší odpor a znižuje účinnosť spaľovania. Najmä pri úprave motora s cieľom zvýšiť výkon a krútiaci moment sa vírivé klapky stávajú vážnym obmedzením výkonu motora.
  • vírivé klapky sú tiež nákladné na opravu alebo výmenu. Ich odstránenie a nahradenie krytkami je obľúbenou úpravou, ktorú používajú automobiloví nadšenci, ktorí chcú zvýšiť výkon svojho motora a vyhnúť sa nákladným opravám.

Použitie:

VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) 2.0 TFSI EA113 motory (AXX, BWA, BWE, BWJ, BPY, BPJ, BUL, BYD, BHZ, CDL, atď. - s ozubeným remeňom):

BPJ - 125 kW / 168 BHP - Audi A6 (C6), VW Tiguan;

BWA - 136 kW / 182 BHPSEAT Leon;

AXX, BWA, BWE, BPY - 147 kW / 197 BHP - Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT Leon FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Skoda Octavia (1Z) VRS;

BUL - 162 kW / 217 BHP - Audi A4 (B7) DTM Edition;

CDL - 162 kW / 217 BHP - Volkswagen Polo R WRC;

BYD - 169 kW / 227 BHP - VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition;

CDL - 173 kW / 232 BHP - Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35;

BWJ - 177 kW / 237 BHP - SEAT Leon Cupra, SEAT Leon Cupra Mk2 facelift;

CDL - 188 kW / 252 BHP - Audi S3 (8P), Golf R;

BHZ - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P);

CDL - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT Leon Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R;

CDL - 199 kW / 267 BHP - Audi TTS, Golf R.

Po inštalácii súpravy odporúčame zmeniť softvér riadiacej jednotky ECU u tunera, aby sa odstránili problémy pri štartovaní studeného motora.

Pomocou tejto opravnej súpravy by malo byť možné odstrániť nasledujúce chybové kódy:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Uvedené chybové kódy súvisia s problémami v činnosti vírivých klapiek alebo ich snímačov polohy, ktoré môžu viesť k rôznym nezrovnalostiam, ako je napríklad spálenie motora pohonu alebo únik oleja.

P2008 a P2011 sa vzťahuje na zaseknuté vírivé klapky v banke 1 alebo 2, a kód 004120 označuje problém s vírivými klapkami v banke 2. P1018 sa vzťahuje na nesprávny signál zo snímača polohy vírivých klapiek v banke 1, zatiaľ čo kód 012597 označuje abnormality v činnosti motora, ktoré môžu byť okrem iného spôsobené zaseknutím vírivých klapiek.

Kód P3135 sa týka aj snímača polohy vírivej klapky, ktorý nedosiahol požadovaný bod, čo môže viesť k rôznym problémom motora.

Sada obsahuje:

  • 8 x ADITECH zátky vírivých klapiek,
  • 1 x VICTOR REINZ / Erling tesnenie,
  • 1 x hliníková zátka sania od ADITECH,
  • 1 x aretácia nastavovacej lišty

Technické špecifikácie:
Zátky vyrobené z PA66 GF35, rovnakého materiálu ako sanie a samotné vírivé klapky.
Dokonalá presnosť spracovania produktu.
Konštrukcia znemožňuje otáčanie klapiek alebo ich nasávanie do spaľovacej komory.

Tabuľka dát

MateriálPlast;Hliník

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Ako nainštalovať športovú sedačku?

Jednoduchý návod ako ako vybaviť svoj interiér športovou sedačkou. 
Čítať viac
Ako si zvoliť hliníkové disky pre svoje auto?

Informácie a dôležité výrazy, ktoré by mal poznať každý automobilový nadšenec pre správny výber diskov. 
Čítať viac
Čistenie a impregnácia športových filtrov

Ako zabezpečiť čistotu a trvácnosť športových filtrov?
Čítať viac
Úprava motora M52B28

Ako zvýšiť výkon a spoľahlivosť jedného z najpopulárnejších BMW motorov?
Čítať viac
Kalendár motoršportových akcií 2025

Pripravili sme si pre Vás zoznam motoršportových podujatí pre rok 2025.
Čítať viac
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli sme to na vyššiu úroveň!
Čítať viac
Príprava auta na letnú sezónu

Stúpajúce teploty prinášajú možnosť pripraviť svoje auto na letnú sezónu. Čo zlepšiť a na čo si dať pozor?
Čítať viac
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

Na čo slúžia a aké výhody prinášajú?
Čítať viac
Úprava vozidla: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...