*58 322   

Rotinger

Zadné brzdové kotúče Rotinger Tuning series 1146, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

New product

Na objednávku : 10+ks

U vás doma najneskôr: 8. 9.

41,60 € s DPH

  

5901436367024

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Zadné brzdové kotúče Rotinger Tuning series 1146, (2ks)

Zadné brzdové kotúče Rotinger Tuning series 1146, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Zadné brzdové kotúče Rotinger Tuning series 1146, (2ks)

Zadné brzdové kotúče Rotinger Tuning series 1146, (2ks)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Rozmery:

Priemer: 239mm

Výška: 48mm

Hrúbka/minimálna hrúbka kotúča: 9 / 8mm

Počet dier: 4

Typ kotúča: Plný

Obmedzenie: from construction year 1989-10;

OEM: 42510SELT50;42510SR3000;42510SR3A10;42510SR3A11;42510SR3G00;42510SR3J00;42510SR3J00HS;42510SR3J01;42510SS1000;

Náhrady:

ATE: 24010901111 , 409111

BOSH: 0986479101

Brembo: 08571910 , 08A92010/p>

Jurid: 561383J

Textar: 92077900

TRW: DF4191

Delphi: BG2538

Zimmermann: 280317000

Aplikácia:

ACURA INTEGRA Hatchback 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.5, 63Kw / 85 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Hatchback 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.5, 63Kw / 85 HP

ACURA INTEGRA Hatchback 1.5, 63Kw / 85 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.2 24V Vtec, 206Kw / 280 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5), 76Kw / 103 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec, 201Kw / 274 HP

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 i Vtec, 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9), 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 118Kw / 160 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX (CA5), 76Kw / 103 HP

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2), 118Kw / 160 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec Automatik (NA1), 188Kw / 256 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec, 118Kw / 160 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5), 78Kw / 106 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec (NA1), 201Kw / 274 HP

HONDA JAZZ III (GE) 1.2, 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 VTi, 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8), 69Kw / 94 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5), 92Kw / 125 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX (CA5), 78Kw / 106 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 i 16V (CA5), 98Kw / 133 HP

HONDA JAZZ II (GD) 1.4, 61Kw / 83 HP

HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V 4x4, 80Kw / 109 HP

HONDA JAZZ II (GD) 1.2, 57Kw / 78 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4), 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1), 84Kw / 114 HP

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6), 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 VTi (EG9), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3), 55Kw / 75 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i, 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1), 92Kw / 125 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic, 188Kw / 256 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.2 24V Vtec (NA2), 206Kw / 280 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2), 74Kw / 101 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6), 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118Kw / 160 HP

Brzdové kotúče Rotinger sú výsledkom pokročilej technológie obrábania materiálov. Vysoká kvalita a atraktívny dizajn priťahuje pozornosť všetkých tuningových nadšencov. Efektívny dizajn zabezpečuje zníženie brzdnej vzdialenosti, odvádzanie brzdných plynov a zlepšuje chladiace vlastnosti. Rotinger ponúka širokú škálu brzdových kotúčov pre väčšinu automobilov. V závislosti od osobnej voľby, zákazník si môže vybrať z viacerých druhov brzdových kotúčov. Jednoduchý (bez vŕtania a drážkovania), Drážkovaný, Vŕtaný a ich kombinácie. Atraktívne zárezy boli navrhnuté starostlivo premysleným spôsobom. Ich konštrukcia zaručuje účinné čistenie brzdových doštičiek a menšie vírenie brzdného prachu. Originálny vzor brzdových kotúčov Rotinger je výsledkom dlhoročného výskumu a za žiadnych okolností sa nedá kopírovať na iné brzdové kotúče. Každý nový vzor je testovaný v extrémnych podmienkach, v ktorých je potvrdená jeho kvalita a prevádzková bezpečnosť. V ponuke 1400 druhov brzdových kotúčov pre viac ako 95% automobilov na trhu. Celý výrobný proces spĺňa všetky bezpečnostné štandardy a kvalitatívne predpisy. Certifikáty TUV, ISO/TS 16949:2009, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 potvrdzujú kvalitu výrobkov a výrobného procesu Rotinger. V ponuke Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednať v Graphite Line prevedení a vŕtanom dizajne.

Séria Tuning ponúka výbornú atikoróznu ochranu v kombinácií s atraktívnym dizajnom, ktorý zaujme každého fanúšika športových brzdových kotúčov. Efektívny styling citeľne zmenšuje brzdnú dráhu a výrazne napomáha odvádzaniu plynov pri brzdení. Ventilačné plochy zaisťujú optimálne chladenie brzdového kotúča .

Rotinger High Performance, brzdové kotúče obohatené o karbónové zložky a inovatívnu antikoróznu ochranu. Zvýšený obsah karbónu zaručuje lepšie tepelné rozloženie, nižšie zmeny teplôt a tým pádom aj odolnosť voči deformácií kotúča pod ťažkým brzdením. Tepelná deformácia je jeden z najbežnejších problémov dnešných vozidiel, ktorá vedie k nepríjemným vibráciam počas brzdenia. Unikátny dizajn v spojení s karbónovou štruktúrou zabezpečuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmienok.

Tabuľka dát

UmiestnenieRO

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Čistenie a impregnácia športových filtrov

Ako zabezpečiť čistotu a trvácnosť športových filtrov?
Čítať viac
Úprava motora M52B28

Ako zvýšiť výkon a spoľahlivosť jedného z najpopulárnejších BMW motorov?
Čítať viac
Kalendár motoršportových akcií 2025

Pripravili sme si pre Vás zoznam motoršportových podujatí pre rok 2025.
Čítať viac
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Posunuli sme to na vyššiu úroveň!
Čítať viac
Príprava auta na letnú sezónu

Stúpajúce teploty prinášajú možnosť pripraviť svoje auto na letnú sezónu. Čo zlepšiť a na čo si dať pozor?
Čítať viac
Regulátor tlaku paliva a Wastegate

Na čo slúžia a aké výhody prinášajú?
Čítať viac
Úprava vozidla: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Čítať viac
Fittingy

Fittingy a Hadice s označením AN. Čo to znamená a na čo sa používajú?
Čítať viac
Forbes

Súťaž Diamanty slovenského biznisu organizuje spoločnosť Enterprise Investors. 
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...