Aj počas pandémie robíme všetko pre to aby sme expedovali Vaše objednávky čo najrýchlejšie. Dodanie niektorých produktov však nevieme ovplyvniť. Vysvetlivky dodacích termínov:

Mimoriadna situácia nemá vplyv na dodanie tohoto produktu.

Kvôli mimoriadnej situácií môže nastať mierne zdržanie dodania produktu.

Kvôli mimoriadnej situácií je dodanie tohoto produktu obmedzené.

Ojničné ložiská King Racing pre motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

King racing

New product

50,70 € s DPH

Na sklade: 0 ks
Na objednávku 21 dní: >5 ks

Mimoriadna situácia nemá vplyv na dodanie tohoto produktu.

Špičkové americké ojničné ložiská King Racing Series pre Opel motory 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960. V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality. 

Kombinujú viac ako 50 rokov skúsenosti, najvyššie štandardy a pokročilé simulačné technológie k dosiahnutiu lepších výsledkov. Taktiež neustále skúmajú nové spôsoby ako vylepšiť tieto produkty a zdokonaliť technológie výroby závodných ložísk.

Jediným produktom firmy KING bearings sú ložiská, zameriavajú sa výhradne na výskum, vývoj a výrobu tých najkvalitnejších ložísk, vďaka čomu patria k lídrom v tomto odvetví.
Najnovšia séria racingových ložísk XP high peformance ponúka unikátnu pMax Black™ 3vrstvovú medenú konštrukciu s deliacimi vrstvami z niklu, ktorá je o 24% tvrdšia ako akékoľvek iné 3 vrstvové ložiská. Preto sú ideálne pre vysoké a dlhodobé zaťaženie napr. na okruhu. Ložiská sú kompatibilné so všetkými druhmi kľukových hriadeľov.

 

Pred objednaním prosím zvoľte presný typ ložiska:

CR4017XP STDX

CR4017XP - STD štandard (bez výbrusu)

CR4017XP.025 - 0,025

CR4017XP0.25 - výbrus 0,25

CR4017XP0.5 - výbrus 0,50

 

Rozmer ložiska

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Výbrus kľukového hriadeľa

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Zmena hrúbky ložiska voči originálu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

Weight: .167kg

ComponentC4017-PR / C 421L-PR
Min Crankshaft Diameter1.928 inch / 48.97mm
Max Crankshaft Diameter1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter2.048 inch / 52.01 mm
Bearing Length0.760 inch / 19.30 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.50 mm

 

Ložiská pasujú na:

  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
  • Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v

 

  

Kompletný katalóg King Racing ložísk  si môžete stiahnuť tu.

 

Tabuľka dát

TypOjničné

Odporúčame dokúpiť:

    Napísať recenziu

    Napísať recenziu







      alebo  Zrušiť

    Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.

    Nenašli ste odpoveď ?
    Položiť otázku





    30 dalších produktov v kategórii:

    Kategórie Výrobcovia

    Recenzie

    Odvzdušňovací ventil 

    Výborná kvalita a spracovanie

    Shortshift 

    Kvalitné spracovanie Použil som na E34 ,sedí perfektne Môžem len odporučiť.

    zaslepka 

    super zabalene a rýchlo doručené!

    Intercooler 

    Super produkt :)

    Super 

    Super

    Kruzky 

    Krúžky sadli vsetko sedí ako má + dobrá cena. Ďakujem (peugeot 308)

    plachta srtvisna 

    Plachta obycajna krycia co kupite v OBI za polovicnu cenu, zavadzanie...

    Tapi 

    Super kvalita

    David 

    Super

    Najpredávanješie produkty