Aj počas pandémie robíme všetko pre to aby sme expedovali Vaše objednávky čo najrýchlejšie. Dodanie niektorých produktov však nevieme ovplyvniť. Vysvetlivky dodacích termínov:

Mimoriadna situácia nemá vplyv na dodanie tohoto produktu.

Kvôli mimoriadnej situácií môže nastať mierne zdržanie dodania produktu.

Kvôli mimoriadnej situácií je dodanie tohoto produktu obmedzené.

Olejový filter K&N KN-133

KN-133   

*44 900

K&N

New product

7,60 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Olejový filter K&N KN-133

Olejový filter K&N KN-133

Prevedenie filtra: vlozka filtra

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Olejový filter K&N KN-133

Olejový filter K&N KN-133

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Prevedenie filtra: vlozka filtra

Výhody športových olejových filtrov K&N:

  • vysoký prietok oleja (až 68 litrov za minútu)
  • vymeniteľné vložky
  • sú kompatibilné s rôznymi typmi palív, olejov a taktiež metanolom
  • Zachytávajú 99% škodlivých nečistôt
  • Odolná konštrukcia kanistra

 

  Automobilové a motocyklové olejové filtre K&N sú obľúbené pre svoju odolnosť a jednoduchú výmenu. Väčšina olejových filtrov má na plášti navarenou maticu, ktorá umožňuje jeho výmenu pomocou bežných nástrojov.

Olejové filtre K&N majú mnoho vlastností, ktoré prevyšujú bežné nároky väčšiny vozidiel. Používame silnejší materiál plášťa, čím zvyšujeme jeho odolnosť voči prerazeniu. Robustná konštrukcia odoláva väčším tlakom oleja (v závodnom prostredí), bez toho aby došlo k jeho pretrhnutiu. Otvor vyvŕtaný v matici slúži na upevnenie bezpečnostného drôtu, ktorý je vyžadovaný u niektorých typov závodov. Drôt zamedzuje vypadnutiu poškodeného filtra na závodnej dráhe, kde by mohol predstavovať nebezpečenstvo pre ostatné vozidlá. Tieto extra vlastnosti sú uistením pre zákazníkov, ktorí vyžadujú vždy to najlepšie.

" Aplikácia:

SUZUKI MOTORCYCLES, GR GR 650, 1983/01 -> 1989/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 GL, 1981/01 -> 1981/12, 50/68kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 D/E, 1978/01 -> 1980/12, 66/90kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 GL, 1980/01 -> 1981/12, 67/91kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 L, 1979/01 -> 1980/12, 66/90kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 G, 1980/01 -> 1981/12, 67/91kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 G, 1980/01 -> 1981/12, 50/68kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 GL, 1980/01 -> 1981/12, 59/80kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 35/48kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1996/01 -> 2000/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 750 E, 1976/01 -> 1980/12, 46/63kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 F (BK), 2004/01 -> 2008/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 34/46kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 1000 S, 1979/01 -> 1980/12, 66/90kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 L (GL51D), 1985/01 -> 1987/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S, 1980/01 -> 1984/12, 31/42kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 650 G Katana, 1981/01 -> 1984/12, 54/73kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (WVBK), 2001/01 -> 2008/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 Limited Edition (GM51B), 1997/01 -> 2002/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 EU (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 L (GL51D), 1985/01 -> 1987/12, 31/42kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1996/01 -> 2000/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (WVBK), 2001/01 -> 2008/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 E (GM51B), 1989/01 -> 1995/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 500 Limited Edition, 1997/01 -> 2002/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 G, 1982/01 -> 1986/12, 57/78kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 400, 1976/01 -> 1983/12, 26/35kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 400, 1976/01 -> 1983/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 E/EU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 31/42kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S/SU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 S/SU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 31/42kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 450 E/EU (GL51F), 1985/01 -> 1989/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GS GS 850 G (GS72A), 1978/01 -> 1981/12, 59/80kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GJ74A), 1989/01 -> 1991/12, 43/59kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSF BANDIT GSF 400 Bandit (GK75B), 1990/01 -> 1995/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 EF (GR72A), 1984/01 -> 1988/12, 63/86kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 50/68kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 Silver, 1981/01 -> 1981/12, 59/80kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EF (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 50/68kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EU, 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E, 1980/01 -> 1983/12, 13/17kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 EF (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES (GN71D), 1985/01 -> 1988/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 EF, 1985/01 -> 1988/12, 66/90kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 S (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 E (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 E, 1979/01 -> 1982/12, 59/80kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 S (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 30/41kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E, 1980/01 -> 1983/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 L, 1980/01 -> 1983/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 Cobra, 1989/01 -> 1989/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 ES, 1982/01 -> 1983/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 E (GK53C), 1982/01 -> 1987/12, 30/41kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 S Katana, 1980/01 -> 1984/12, 60/82kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 400 F Katana (GS40XF), 1981/01 -> 1984/12, 31/42kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 250 E Black Hawk, 1981/01 -> 1981/12, 13/17kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 750 ES (GR72A), 1983/01 -> 1988/12, 63/86kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES, 1982/01 -> 1984/12, 37/50kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 550 ES, 1982/01 -> 1984/12, 47/64kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 E, 1982/01 -> 1983/12, 82/112kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 E, 1984/01 -> 1986/12, 92/125kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX GSX 1100 S Katana, 1980/01 -> 1984/12, 74/101kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX-R GSX-R 400, 1984/01 -> 1987/12, 43/59kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, GSX-R GSX-R 400, 1988/01 -> 1992/12, 43/59kw/k

Odporúčame dokúpiť:

    Napísať recenziu

    Napísať recenziu







      alebo  Zrušiť

    Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.

    Nenašli ste odpoveď ?
    Položiť otázku





    30 dalších produktov v kategórii:

    Kategórie Výrobcovia

    Recenzie

    Podtlaková hadica 

    Excelent

    zavit 

    zdravim, zavit je M20x1,5. inak je hlavica v pohode, pekna farba a opracovanie.

    Filter 

    Kvalitný tovar, super výber, rýchle dodanie, bomba obchod

    Dobrý 

    Jednoduché uchytenie,pomer cena výkon..dobrá.. Odporúčam.

    Top 

    Tak tento produkt je pecka!!!

    Odporúčam 

    Skvelý výsledný efekt!

    Popruh 

    Super cena a kvalita!

    Redukcia AN10-AN8 

    redukcia na olejový chladič Mishimoto

    M16x1,5 

    Spokojnoť, výborná kvalita, použitie pre olejovú vaňu motora Subaru.

    Najpredávanješie produkty

    Loading...