ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*150 865
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšujúci reakciu plynového pedálu.
V cene je zahrnutá licencia aplikácie ovládania.
New product
4062009999712
4062009999712
RaceChip Pedalbox XLR + App Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšujúci reakciu plynového pedálu.
V cene je zahrnutá licencia aplikácie ovládania.
Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
RaceChip Pedalbox XLR + App Chevrolet, Ford, Jaguar, Jeep, Maserati, Mazda, Opel 995ccm 68HP
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšujúci reakciu plynového pedálu.
V cene je zahrnutá licencia aplikácie ovládania.
ETC (electronic throttle control) je systém zlepšujúci reakciu plynového pedálu.
-okamžitá odozva motora na zošliapnutie plynového pedálu
-bez zvýšenia výkonu
-mení signál potenciometra plynového pedálu pre dosiahnutie okamžitej reakcie
-nadobúda pocit silnejšieho vozidla
-určené pre vozidlá vybavené elektronickým plynovým pedálom
-balenie obsahuje XLR pedal box, brainbox, inštalačný materiál a návod, ktorý umožňuje svojpomocnú montáž
RaceChip® je spoločnosť zameraná na softvérové úpravy automobilov už od roku 1994 pomocou prídavných jednotiek. Tieto prídavné jednotky sa inštalujú medzi motor a sériovú riadiacu jednotku motora. Funkciou tohoto produktu je príjmať a vyhodnocovať signály riadiacej jednotky (niekoľko tisíckrát za sekundu), následne ich modifikovať tak, aby došlo ku nárastu a optimalizácií výkonu. Inštalácia je veľmi jednoduchá (do 10-15min.) a bez straty záruky pri nových vozidlách. Produkty tejto spoločnosti nezasahujú do základného systému automobilu, čo zachováva všetky pôvodné funkcie aktívne. Firma RaceChip® je TÜV certifikovaná od roku 2009.
Značka | Model | rok výroby | motor | vykon | Krútiaci moment |
---|---|---|---|---|---|
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.0 LPG | 68K | 93Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 1.2 LPG | 82K | 111Nm |
Chevrolet | Spark (M300) | 2009- | 43862 | 82K | 111Nm |
Ford | Edge ( 2nd Gen.) | 2014- | 2.0T | 245K | 350Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 2.5 TDCI | 143K | 330Nm |
Ford | Everest | 2006-2015 | 3.0 MZR-CD | 156K | 380Nm |
Ford | Explorer | 2015- | 3.5 Ecoboost | 370K | 475Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 100K | 170Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.0 EcoBoost | 140K | 180Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 EcoBoost | 182K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 120K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi | 95K | 250Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.5 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 EcoBoost | 182K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Flexifuel | 150K | 240Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 115K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi | 95K | 215Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 TDCi ECOnetic | 105K | 270Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 105K | 150Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 125K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT | 85K | 141Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT Flexifuel | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 117K | 140Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti-VCT LPG | 120K | 159Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 1.6 Ti | 120K | 160Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 ST | 250K | 360Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 115K | 300Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 136K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 140K | 320Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 150K | 370Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 163K | 340Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 TDCi | 185K | 400Nm |
Ford | Focus 2011 (DYB) | 2010-2018 | 2.0 Ti-GDi | 170K | 202Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 101K | 170Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.0 EcoBoost | 125K | 200Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 1.5 EcoBoost | 150K | 240Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.0 EcoBlue | 150K | 370Nm |
Ford | Focus IV | 2018- | 2.3 ST EcoBoost | 280K | 420Nm |
Ford | Fusion (US) | 2012- | 2.0 EcoBoost | 239K | 340Nm |
Ford | Galaxy 2015 | 2015- | 2.0 EcoBlue | 190K | 400Nm |
Ford | Mustang VI | 2014- | 2.3 EcoBoost | 317K | 434Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 125K | 330Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 2.2 TDCi | 150K | 375Nm |
Ford | Ranger (T6) | 2011-2016 | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 131K | 330Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 2.2 TDCi | 160K | 385Nm |
Ford | Ranger (T7) | 2016- | 3.2 TDCi | 200K | 470Nm |
Ford | Ranger (T8) | 2019- | 2.0 EcoBlue Bi-Turbo | 213K | 500Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDCi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 2.5 TDdi | 143K | 330Nm |
Ford | Ranger | 2005-2012 | 3.0 TDCi | 156K | 380Nm |
Ford | Tourneo 2013 | 2013- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Ford | Transit 2014 | 2014- | 2.0 TDCi | 170K | 405Nm |
Jaguar | E-pace (x540) | 2017- | 2.0 D | 179K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 2.0 D | 180K | 430Nm |
Jaguar | F-Pace (X761) | 2015- | 5.0 SVR | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 3.0 S | 340K | 450Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | 5.0 SVR | 575K | 700Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 495K | 625Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | R 5.0 S | 551K | 680Nm |
Jaguar | F-Type | 2012- | S 3.0 | 380K | 460Nm |
Jeep | Cherokee (KK) | 2008-2012 | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 3.0 CRD | 218K | 510Nm |
Jeep | Commander (XK) | 2005-2010 | 5.7 V8 | 326K | 500Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 190K | 440Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 241K | 550Nm |
Jeep | Grand Cherokee IV (WK, WK2) | 2010- | 3.0 V6 MultiJet | 250K | 570Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 177K | 410Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 2.8 CRD | 200K | 460Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 3.6 V6 | 284K | 347Nm |
Jeep | Wrangler III (JK) | 2007- | 44046 | 199K | 315Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Ghibli (M157) | 2013- | 3.0 S | 409K | 550Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 | 350K | 500Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Levante | 2016- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 | 330K | 500Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 250K | 570Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 D | 275K | 600Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 411K | 550Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.0 S | 430K | 580Nm |
Maserati | Quattroporte VI | 2012- | 3.8 GT S | 530K | 650Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.6 CD | 116K | 270Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 1.8 MZR | 116K | 165Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 144K | 180Nm |
Mazda | 5 (CW) | 2010- | 2.0 MZR | 150K | 191Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 2.2 MZ-CD | 150K | 375Nm |
Mazda | BT-50 II | 2011- | 3.2 MZR-CD | 200K | 470Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 140K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.5 Turbo | 165K | 250Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 110K | 300Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 1.6 CDTi | 136K | 320Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 170K | 400Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 CDTi | 210K | 480Nm |
Opel | Insignia (B) | 2017- | 2.0 Turbo | 260K | 400Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 110K | 300Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 1.6 CdTi ecoFLEX | 136K | 320Nm |
Vauxhall | Mokka (A) | 2012- | 43922 | 140K | 200Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 116K | 300Nm |
Vauxhall | Vivaro (B) | 2014- | 1.6 CdTi | 90K | 260Nm |
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
ETC (electronic throttle control) je...