ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*285 240
New product
EVE-4V8TT-CF-INT_3
Eventuri karbónové sanie pre Bentley Bentayga 4.0TFSI
Prémiové karbónové sanie Eventuri pre vozidlá Lamborghini Urus, Audi RSQ8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga a ďalšie so 4.0TFSI V8 EA825 s dvojitými kužeľovými filtrami pod prepracovaným karbónovým krytom, zväčšeným zberným potrubím a vstupmi pre turbo s vrúbkovaným vnútorným povrchom.Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Eventuri karbónové sanie pre Bentley Bentayga 4.0TFSI
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Sada karbónového sania Eventuri pre Bentley Bentayga
(na obrázku je Lamborghini Urus s rovnakým motorom)
Zvýšenie výkonu pri sériovej ECU: + 14-20 k | + 23-28 Nm
Zvýšenie výkonu s úpravou Stage 1: + 25-28 k | + 27-31 Nm
Karbónové sanie Eventuri pre motor EA825 4.0TFSI V8 je kompletne prepracované továrenské vzduchové potrubie až po turbodúchadlá. Každý komponent vrátane horného krytu je navrhnutý tak, aby do turbodúchadiel privádzal maximum čerstvého vzduchu bez obmedzenia, vďaka čomu sanie dosahuje špičkový výkon pre túto platformu. Pôvodný airbox svojím objemom obmedzoval prúdenie vzduchu. Ten sa zvýšil použitím nového vrchného krytu z prepreg karbónu. Väčší objem umožnil aj použitie väčších vzduchových filtrov. Konkurenční výrobcovia do krytu spravidla nezasahujú, takže majú obmedzený priestor pre vzduchové filtre a pracujú s menším prívodom vzduchu.
Sanie obsahuje aj zväčšené vstupy turbodúchadla. Tie majú o 43 % väčší prierez ako pôvodné a majú jedinečný vnútorný povrch s vrúbkovaním (technológia podobná golfovej loptičke), ktorý znižuje trenie pri prúdení vzduchu. Vzduch zachytený vo vrúbkovaní vytvára vankúš, pozdĺž ktorého môže ďalší vzduch plynule prúdiť priamo do turbodúchadiel.
Systém priameho nasávania Eventuri pre Bentley Bentayga obsahuje množstvo komponentov, ktoré boli vyvinuté pre tento konkrétny model vozidla a vyrobené s maximálnou starostlivosťou, aby sa zabezpečila najvyššia úroveň súpravy.
Súprava sa skladá z týchto častí:
- zväčšený karbónový horný kryt
- kolektor uhlíkového vzduchu z oboch filtrov
- 2x vstup do turbodúchadla s vrúbkovaným vnútorným povrchom
- 2x veľký kónický vzduchový filter
- 2x flexibilné hadice
- CNC obrábané otvory a výstuha na upevnenie hadice
Pôvodný kryt airboxu sa ukázal ako veľmi obmedzujúci v niekoľkých ohľadoch. Na strane výstupu obmedzoval prietok vzduchu z kolektora a tým aj množstvo vzduchu prúdiaceho k turbodúchadlám. Obmedzoval aj objem samotného airboxu ako zásobníka nasávaného vzduchu. V neposlednom rade obmedzoval veľkosť použitých filtračných médií. Zväčšením krytu sa mohol podstatne zväčšiť výstup vo forme kolektora, ktorý privádza vzduch k jednotlivým vstupom turbodúchadla a mohli sa použiť väčšie vzduchové filtre. Kryt je vyrobený zo 100 % prepreg karbónu a montuje sa na továrenské úchyty.
Uhlíkový kolektor a vzduchové filtre:
Kolektor smeruje nasávaný vzduch cez dvojicu veľkých filtrov do jednotlivých vstupov turbodúchadiel. Pôvodný diel výrazne obmedzuje smerovanie vzduchu, zatiaľ čo novo navrhnutý diel vďaka svojej novej konštrukcií účinne privádza veľké množstvo vzduchu k turbodúchadlám bez nežiaducich obmedzení. Tvar samotného rozdeľovača tiež umožnil nahradiť továrenský filter dvojicou kónických vzduchových filtrov s väčšou filtračnou plochou.
Vstupy turbodúchadla:
Ukázalo sa, že najviac obmedzujúcou časťou pôvodného sania sú vstupy turba. Nielenže mali malý vnútorný priemer, ale obsahovali aj pružné časti, ktoré vytvárali nežiaduce turbulencie priamo pred samotnými turbodúchadlami. Na zníženie týchto turbulencií majú továrenské vstupy deflektory na usmernenie vzduchu, ktoré však predstavujú ďalšie obmedzenie prúdenia vzduchu. Vstupy Eventuri sú bez pružnej časti, čo mohlo umožniť výrazné zväčšenie ich vnútorného objemu. K turbodúchadlám sa tak teraz dostáva dostatok čerstvého vzduchu pre ich rýchly vstup.
Vývoj vstupov turbodúchadiel sa mohol v tomto bode zastaviť, ale Eventuri posunul hranice ešte ďalej a pre Lamborghini Urus a ďalšie modely s 4.0TFSI navrhol vstupy so špeciálnym deleným vnútorným povrchom, ktoré boli prvýkrát použité na vstupe pre BMW M3/M4 G8x. Jednotlivé vrúbky v sebe zachytávajú vzduch a v podstate vytvárajú vankúš, cez ktorý ľahšie a bez povrchového trenia prúdi ďalší vzduch.
Počas vývoja sa testovalo niekoľko rôznych tvarov vstupov turbodúchadla, kým sa vybral konečný tvar, ktorý preukázal najvyššiu možnú kapacitu prietoku vzduchu. Na testovanie sa okrem iného použil pokročilý softvér CFD, ktorý znázornil optimálne prúdenie plynov a kvapalín.
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
Prémiové karbónové sanie Eventuri pre...