ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*285 338
New product
EVE-G8XMV2-CF-INT_1
Eventuri karbónové sanie pre BMW M4 G82
Špičková sada priameho nasávania od britského výrobcu Eventuri s patentovaným tvarom a dizajnom airboxu 100% prepreg z uhlíkových vlákien a zväčšenými vstupmi pre turbo pre BMW M3 G80 a BMW M4 G82.Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Eventuri karbónové sanie pre BMW M4 G82
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Sada karbónového sania Eventuri pre BMW G80 M3 a BMW G82 M4
Karbónová nasávacia súprava Eventuri pre vozidlá BMW M3 a M4 model radu G8x je vrcholom v celosvetovej ponuke športových nasávacích súprav pre túto platformu. Samotný vývoj a testovanie trvalo viac ako rok a výsledkom je nasávanie, ktoré nielenže zlepšuje funkčnosť a vzhľad sériových modelou, ale má aj kapacitu pre pre extrémne úpravy s výkonom viac ako 1 000 koní. Nasávanie Eventuri kompletne nahrádza celé továrenské nasávanie, od airboxov až po vstupy turbodúchadiel.na zníženie tlakových strát, zvýšenie prietoku nasávaného vzduchu a zníženie teploty vzduchu.
Maximalizáciou priestoru pod kapotou, ktorý je teraz vyplnený karbónovými airboxmi s patentovaným tvarom a reverzne umiestnenou filtračnou vložkou, sa filtračná plocha oproti továrenským filtrom zväčšila o 40 %. Vonkajší plášť airboxu funguje ako redukcia priemeru až po vstupný otvor turba, čo umožňuje plynulé a neobmedzené prúdenie vzduchu. Samotné vstupy turba sú potom až o 160 % väčšie ako továrenské vstupy turba a majú jedinečnú ktorý zabraňuje spomaleniu prúdenia vzduchu trením o vnútornú stenu. Vzduch prúdi do turbodúchadiel rýchlejšie a nedochádza k strate tlaku.
Eventuri priamy nasávací systém pre BMW G80 M3 / BMW G82 M4 obsahuje množstvo komponentov, ktoré boli vyvinuté pre tento konkrétny model vozidla a vyrobené s maximálnou starostlivosťou, aby súprava dosahovala najvyššie štandardy.
Súprava sa skladá z týchto častí:
- 2x karbónový airbox s patentovaným tvarom
- 2x športový kužeľový filter s vysokou priepustnosťou
- 2x nasávanie vzduchu z masky
- karbónové vzduchové potrubie
- 2x termoplastický prívod turba
- laserom rezané držiaky z nehrdzavejúcej ocele
- flexibilné hadice
- CNC frézované výstužné krúžky a montážne čapy
Airboxy obsahujú jedinečne tvarované vložky športových filtrov, hliníkové hrdlá a držiaky z nehrdzavejúcej ocele. Vonkajšie karbónové kryty, ktoré držia filtre, fungujú po celej svojej dĺžke ako redukcia vzduchového potrubia od filtra k vstupu turbodúchadla alebo potrubia vzduchového potrubia. Vedenie vzduchu je tak podstatne priamejšie ako v prípade továrenských airboxov, do ktorých vzduch vstupuje spredu,je ohnutý o 90 stupňov, prechádza cez plochý filter a opäť je ohnutý o 90 stupňov, aby pokračoval do potrubia turbodúchadla.
Na obrázku nižšie je znázornený rozdiel medzi prúdením vzduchu cez bežné nasávanie a cez jedinečné nasávanie Eventuri.
S cieľom zabezpečiť maximálnu priepustnosť vzduchu pri využití priestoru v motorovom priestore boli navrhnuté nové filtračné vložky s vonkajším priemerom 192 mm, ktoré pri teste so 4" vstupom do motora dokázali dodať až 900 m3 vzduchu. Kvalitu filtrácie, ktorá spĺňa normy OEM, potvrdzuje certifikát ISO. Na podporu takzvaného Venturiho efektu pre maximálne plynulé prúdenie vzduchu je filtračná vložka vybavená dvojicou kužeľov, ktoré nasávaný vzduch usmerňujú po celej ploche filtra.
Najobmedzujúcejšími časťami pôvodného sania BMW M3/M4 G8x sú vstupy turbodúchadla, takže boli najviac zlepšené pre prietok vzduchu a zväčšenie objemu. Výrazné zväčšenie objemu znamená, že sanie Eventuri dokáže turbodúchadlám dodať obrovské množstvo vzduchu, takže majú rýchlejší prívod.
Vývoj vstupov turbodúchadiel spoločnosti Eventuri mohol v tomto bode skončiť, ale cieľom bolo posunúť hranice ešte ďalej a ponúknuť platforme M3/M4 G8x technologickú špičku v oblasti športových saní. Výsledkom je vrúbkovaný povrch na vnútorných stenách vstupov turbodúchadla. Tie vytvárajú vzduchové vankúše, ktoré potom uľahčujú prúdenie vzduchu a znižujú trenie medzi prúdiacim vzduchom a stenou potrubia.
Počas procesu vývoja sa testovalo niekoľko rôznych veľkostí a tvarov vstupov turbodúchadla. Konečná verzia s najlepšími výsledkami priepustnosti vzduchu v porovnaní so vstupmi s hladkým vnútorným povrchom. Výroba štrbinových vstupov turbodúchadla bola možná vďaka rozšíreniu technologických zariadení spoločnosti Eventuri. Nižšie si môžete pozrieť simulácie CFD, ktoré ukazujú hladší prietok vzduchu poďobaných vstupov.
Na úplné uzavretie airboxov sú karbónové prívody vzduchu priamo pripojené k airboxom a smerujú čerstvý vzduch z prívodov za svetlometmi do jednotlivých airboxov. Tieto nasávacie otvory sú tiež vyrobené zo 100 % prepregu karbónu, aby sa zabránilo prenikaniu tepla z motora do nasávacieho otvoru. Jednoduché tepelné štíty nie sú v tomto prípade funkčné, pretože nedostatočne utesňujú priestor na odsávanie. Nasávače sú vybavené CNC frézovanými montážnymi čapmi a držiakmi z nehrdzavejúcej ocele, ktoré sú vyrezané laserom a sú tiež vybavené detailmi s logom Eventuri.
Airbox na pravej strane motora je spojený so vstupom turbodúchadla dlhým vzduchovým potrubím. Toto potrubie je vyrobené zo 100 % prepregu, má hrubý vnútorný povrch a výrazne zväčšený priemer. Na strane airboxu začína priemer na 4" (102 mm) a tento priemer si zachováva až po vstup turba, kde sa postupne zužuje. Rúrka má integrované držiaky, ktoré ju pevne držia na mieste.
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
Značka | Model | Modifikácia |
---|---|---|
BMW | M4 | G82/G83 (2021 - 2024) |
Špičková sada priameho nasávania od...