ODBORNÉ PORADENSTVO
od 9 do 17 hodiny
Žiadne produkty
*285 376
New product
EVE-TRB8V8S-LHD-NIL
Eventuri karbonový vstup do turba (turbo inlet) Pre Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
Nereštriktívny a tepelne izolovaný karbónový vstup do turba (turbo inlet) Eventuri pre autá Audi RS3 8V/8S a Audi TTRS s voliteľnou možnosťou príruby k turbodúchadlu. Hlavnými prínosmi tohto vedenia sú zväčšený priemer, zlepšené prúdenie aj kapacita vzduchu a zabránenie prenikaniu tepla do sania pred turbodúchadlom.Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Eventuri karbonový vstup do turba (turbo inlet) Pre Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.
* povinný údaj
alebo Zrušiť
Karbónové turbo inlet vedenie vzduchu k turbodúchadlu pre Audi RS3 8V / 8S
Zvýšenie výkonu namerané na vozidle s hybridným turbodúchadlom: 14-20 k, 40-47 Nm
Navýšenie priechodnosti vzduchu: 42% oproti sériovému vedeniu (pri použití príruby pre sériové turbodúchadlo)
Eventuri inletové vedenie k turbodúchadlu je možné kombinovať s najnovším Eventuri Stage 3 karbónovým saním aj s originálnym Eventuri Gen2 saním Pre Audi RS3 / TTRS.
VAROVANIE: K samotnému vstupu do turba (turbo inletu) je nutné objednať vhodnú prírubu podľa turbodúchadla použitého vo vašom vozidle. Dostupné príruby nájdete v odporúčanom príslušenstve. Pokiaľ nie je v štandardnej ponuke príruba pre váš typ turbodúchadla, obráťte sa na nás prosím prostredníctvom e-mailu.
Predstavujeme prvú karbónovú náhradu sériového vedenia vzduchu k turbodúchadlu (turbo inlet) pre autá Audi RS3 8V / TTRS 8S, ktorá je výsledkom mnohomesačného vývoja a dôkladného testovania. Objemová kapacita, kvalita prúdenia vzduchu a teplota - to boli hlavné kritériá, na ktoré sa Eventuri pri vývoji tohto inletu zameralo.
1) Objemová kapacita:
Vstupný priemer Eventuri 103 mm oproti sériovému priemeru vstupu 72 mm
Výstupný priemer Eventuri 74 mm oproti sériovému priemeru výstupu 56,4 mm
V súvislosti s výrazným rozdielom vo vnútornom priemere ponúka karbónový inlet Eventuri výrazne väčšiu kapacitu pre nasávaný vzduch, ktorý teraz vedený do turbodúchadla bez nežiaducej reštrikcie.
2) Kvalita prúdenia vzduchu:
Samotný vnútorný priemer vedenia by nestačil, pokiaľ by nebol vytvorený úplne hladký vnútorný povrch dielu. Toho bolo dosiahnuté použitím 100% prepreg karbónového vlákna oproti konkurenčným dielom, spravidla vyrábaným z liateho hliníka. Vnútorný profil a samotné zahnutie kolena je potom kalkulované tak, aby nedochádzalo k vnútorným turbulenciám, ktoré by mohli prúdenie vzduchu negatívne ovplyvniť.
3) Teplota:
Finálnym kritériom pri vývoji karbónového inletu bola minimalizácia prenikania tepla a tým ohrievanie nasávaného vzduchu. Originálny inlet je napojený priamo na turbodúchadlo a tak od neho veľmi ľahko preberá teplo. Systém Eventuri využíva oddelenú prírubu, ktorá je s inletom spojená silikónovou spojkou s tepelne izolačnou bariérou, ktorá udržuje inlet mimo priamy kontakt s prírubou. Vďaka tomu je zamedzené prenikaniu tepla do karbónového inletu.
Uhlíkové sacie potrubie turba Eventuri pre Audi RS3 8V / TTRS 8S je kompletne vyrobené z tepelne odolného prepregu a bolo vyvinuté spolu s ďalšími veľmi špecifickým účelom a vyrobený podľa najvyšších štandardov. Súprava sacieho potrubia turbodúchadla sa skladá z nasledujúcich dielov:
- Karbónové koleno vedenia vzduchu odolné vysokým teplotám
- Voliteľné príruby frézované pomocou CNC
- Silikónové spojky s vnútornou vrstvou odolnou proti olejovým parám
- Sťahovacie spony z nerezovej ocele
Karbónový vstupný otvor turbodúchadla od spoločnosti Eventuri poskytuje úplne hladký prechod medzi 103 mm vstupným otvorom a 74 mm bočným výstupným otvorom turbodúchadla. Tento prechod bol navrhnutý tak, aby sa dal postupne upravovať, čím sa využije celková dĺžka karbónového dielu, ale zároveň sa maximalizuje objem vzduchu bez nepriaznivého vplyvu na prietok vzduchu. Povrch dielu je zachovaný v prírodnom matnom karbóne bez bezfarebného náteru, ktorý by nebol schopný odolávať vysokým teplotám v mieste použitia. Vďaka použitiu 100 % prepreg karbónu bez akejkoľvek ďalšej laminácie (napríklad sklenými vláknami) je povrch dielu dokonale hladký, čo ešte viac uľahčuje prúdenie vzduchu do turbodúchadla. Na zabezpečenie dlhej životnosti, ako aj ideálnej odolnosti proti prenikaniu tepla je hrúbka steny 2 mm na celom povrchu uhlíkového prívodu. Prívod je potom v kritickom mieste doplnený reflexnou tepelnou izoláciou proti prenikaniu tepla.
Spolu so zrýchlením RS3 / TTRS generuje turbodúchadlo veľa tepla. Keďže kovová príruba sacieho potrubia Eventuri je priamo spojená s turbodúchadlom, spoločnosť Eventuri navrhla jedinečnú siliconovú spojku obsahujúcu teplotnú bariéru, ktorá oddeľuje túto prírubu a karbónové prívodné potrubie k samotnému turbodúchadlu. Výsledkom je, že karbónová časť neprijíma teplo generované na strane turbodúchadla prechádzajúce do kovovej príruby.
Špecifické príruby k turbodúchadlu frézované pomocou CNC:
Eventuri ponúka niekoľko variánt špecifických prírub k turbodúchadlu, ktoré je možné kombinovať s karbónovým inlet vedením. Aktuálne sú ponúkané príruby pre sériové turbodúchadlo a turbodúchadlá TTE 700/625 a SRM GTX3582. Ďalšie varianty budú doplňované spolu s ich príchodom na trh a ich obľúbenosťou pre použitie na vozidlách Audi RS3 a TTRS.
Táto diskusia je určená na výmenu informácií medzi zákazníkmi. Pre otázky týkajúce sa Vašej objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tím.
Značka | Model | Modifikácia |
---|---|---|
Audi | RS3 | 8V (2015 - 2016) |
Audi | RS3 | 8Y (2021 - 2025) |
Audi | TT RS | FV (2016 - 2019) |
Nereštriktívny a tepelne izolovaný...