*58 744   

Rotinger

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2244, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

New product

Na objednávku : 10+ks

U vás doma najneskôr: 13. 5.

73,50 € s DPH

  

5901436361596

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2244, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2244, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Informujte ma o naskladneni

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2244, (2ks)

Predné brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 2244, (2ks)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Sada 2ks brzdových kotúčov Rotinger. Brzdové kotúče je možné objednať v piatich rôznych prevedeniach vŕtania alebo drážkovania a taktiež v Graphite Line (GL) verzií.

Rozmery:

Priemer: 277mm

Výška: 56,5mm

Hrúbka/minimálna hrúbka kotúča: 24 / 22mm

Počet dier: 5

Typ kotúča: Ventilovaný

OEM: 26300AE050;26300AE070;26300AE071;26300FE010;26300FE011;26310AA081;26310AA091;26310AA092;26310AA101;26310AA120;26310AA121;26310AA140;26310AA151;SU00300585;

Náhrady:

ATE: 24012401451

BOSH: 0986478799

Brembo: 09567410 , 09567421/p>

Jurid: 561667J

Textar: 92094600

TRW: DF1437

Delphi: BG2827

Zimmermann: 530245700

Aplikácia:

SUBARU LEGACY III (BE, BH) 2.5, 115Kw / 156 HP

SUBARU LEGACY V 2.0 i, 110Kw / 150 HP

SUBARU IMPREZA Saloon (GD, GG) 2.0 WRX Turbo, 160Kw / 218 HP

SUBARU LEGACY IV Estate (B13_) 2.0 R, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY II (BD, BG) 2.5 i 4WD, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY V Estate 2.5 i, 123Kw / 167 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GP) 1.6 i, 84Kw / 114 HP

SUBARU LEGACY IV 2.0 R, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY IV 2.5, 121Kw / 165 HP

SUBARU LEGACY IV Estate (B13_) 2.5 i, 127Kw / 173 HP

SUBARU LEGACY IV 2.0, 121Kw / 165 HP

SUBARU IMPREZA Saloon (GC) 2.0 Turbo GT 4WD, 155Kw / 211 HP

SUBARU FORESTER (SH) 2.0, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY III Estate (BE, BH) 2.5, 115Kw / 156 HP

SUBARU LEGACY III (BE, BH) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU FORESTER (SF) 2.0 S Turbo, 130Kw / 177 HP

SUBARU FORESTER (SG) 2.0 X, 116Kw / 158 HP

SUBARU LEGACY I (BC) 2000 Turbo 4WD, 147Kw / 200 HP

SUBARU LEGACY IV Estate (B13_) 2.5, 121Kw / 165 HP

SUBARU LEGACY V Estate 2.5 i AWD, 127Kw / 173 HP

SUBARU LEGACY III Estate (BE, BH) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3) 2.0 All-wheel Drive, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY IV 2.5 i, 127Kw / 173 HP

SUBARU FORESTER (SG) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU LEGACY IV 2.0, 101Kw / 138 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GP) 1.6 i AWD, 84Kw / 114 HP

SUBARU OUTBACK (BM, BR) 2.5 i AWD, 127Kw / 173 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GF) 2.0 i Turbo 4WD, 155Kw / 211 HP

SUBARU LEGACY V 2.5 i, 123Kw / 167 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GD, GG) 2.0 Turbo, 160Kw / 218 HP

SUBARU XV 2.0 i, 110Kw / 150 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GD, GG) 2.0 R, 118Kw / 160 HP

SUBARU LEGACY IV Estate (B13_) 2.0, 101Kw / 138 HP

SUBARU OUTBACK (BM, BR) 2.5 i AWD, 127Kw / 173 HP

SUBARU OUTBACK (BE, BH) 2.5, 115Kw / 156 HP

SUBARU LEGACY I Estate (BC, BJF) 2000 Turbo Super 4WD, 147Kw / 200 HP

SUBARU FORESTER (SF) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU IMPREZA Coupe (GFC) 2.0 Turbo 4WD, 155Kw / 211 HP

SUBARU IMPREZA Saloon (GD, GG) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU IMPREZA Estate (GD, GG) 2.0, 92Kw / 125 HP

SUBARU LEGACY OUTBACK (BG) 2.5, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY II Estate (BD, BG) 2.5 i 4WD, 110Kw / 150 HP

SUBARU LEGACY V Estate 2.0 i, 110Kw / 150 HP

SUBARU FORESTER (SF) 2.0, 90Kw / 122 HP

SUBARU IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3) 1.5, 79Kw / 107 HP

SUBARU FORESTER (SF) 2.0 S Turbo, 125Kw / 170 HP

SUBARU FORESTER (SG) 2.0 S Turbo, 130Kw / 177 HP

SUBARU IMPREZA Saloon (GD, GG) 2.0 WRX STi, 195Kw / 265 HP

SUBARU FORESTER (SH) 2.0, 110Kw / 150 HP

SUBARU IMPREZA Hatchback (GR, GH, G3) 1.5 All-wheel Drive, 79Kw / 107 HP

SUBARU BRZ 2.0, 147Kw / 200 HP

SUBARU IMPREZA Saloon (GD, GG) 2.0 R, 118Kw / 160 HP

TOYOTA GT 86 Coupe (ZN6_) 2.0 GT, 147Kw / 200 HP

Brzdové kotúče Rotinger sú výsledkom pokročilej technológie obrábania materiálov. Vysoká kvalita a atraktívny dizajn priťahuje pozornosť všetkých tuningových nadšencov. Efektívny dizajn zabezpečuje zníženie brzdnej vzdialenosti, odvádzanie brzdných plynov a zlepšuje chladiace vlastnosti. Rotinger ponúka širokú škálu brzdových kotúčov pre väčšinu automobilov. V závislosti od osobnej voľby, zákazník si môže vybrať z viacerých druhov brzdových kotúčov. Jednoduchý (bez vŕtania a drážkovania), Drážkovaný, Vŕtaný a ich kombinácie. Atraktívne zárezy boli navrhnuté starostlivo premysleným spôsobom. Ich konštrukcia zaručuje účinné čistenie brzdových doštičiek a menšie vírenie brzdného prachu. Originálny vzor brzdových kotúčov Rotinger je výsledkom dlhoročného výskumu a za žiadnych okolností sa nedá kopírovať na iné brzdové kotúče. Každý nový vzor je testovaný v extrémnych podmienkach, v ktorých je potvrdená jeho kvalita a prevádzková bezpečnosť. V ponuke 1400 druhov brzdových kotúčov pre viac ako 95% automobilov na trhu. Celý výrobný proces spĺňa všetky bezpečnostné štandardy a kvalitatívne predpisy. Certifikáty TUV, ISO/TS 16949:2009, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 potvrdzujú kvalitu výrobkov a výrobného procesu Rotinger. V ponuke Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednať v Graphite Line prevedení a vŕtanom dizajne.

Séria Tuning ponúka výbornú atikoróznu ochranu v kombinácií s atraktívnym dizajnom, ktorý zaujme každého fanúšika športových brzdových kotúčov. Efektívny styling citeľne zmenšuje brzdnú dráhu a výrazne napomáha odvádzaniu plynov pri brzdení. Ventilačné plochy zaisťujú optimálne chladenie brzdového kotúča .

Rotinger High Performance, brzdové kotúče obohatené o karbónové zložky a inovatívnu antikoróznu ochranu. Zvýšený obsah karbónu zaručuje lepšie tepelné rozloženie, nižšie zmeny teplôt a tým pádom aj odolnosť voči deformácií kotúča pod ťažkým brzdením. Tepelná deformácia je jeden z najbežnejších problémov dnešných vozidiel, ktorá vedie k nepríjemným vibráciam počas brzdenia. Unikátny dizajn v spojení s karbónovou štruktúrou zabezpečuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmienok.

Tabuľka dát

UmiestnenieRO

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Kalendár motoršportových akcií 2024

Rok nabitý príležitosťami na motoršportový zážitok.
Čítať viac
UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...