*259 639

FORGE Motorsport

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

New product

1.757,10 € s DPH

Dočasne nedostupné
Na sklade: 0 ks
Ospravedlňujeme sa, tento produkt aktuálne nemáme na sklade ani ho nevieme objednať. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
kliknite na "Upozorniť po naskladení".

Otázka k produktu

Otázka k produktu

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Pošlite obsluhe obchodu otázku k tomuto produktu.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

Upozorniť po naskladnení

Informujte ma o naskladneni

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Ak chcete byť informovaný o naskladnení produktu prostredníctvom emailu vyplňte formulár.

* povinný údaj

  alebo  Zrušiť

  

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Po úspešnom intercoolery pre RS3 8P intercooler Forge pre RS3 8V stavia na našej povesti dodávateľa jadier, ktoré ponúkajú reálne zvýšenie výkonu a pokles teploty. Hoci 8V má veľa spoločných komponentov so starším 8P, priestor, ktorý je k dispozícii za nárazníkom, má iný tvar a zmenila sa aj nárazová lišta. To si vyžiadalo úplne nové nastavenie intercoolera a crash baru pre tento model*

Jadro RS3 8V má obrovské rozmery 640x250x100. Vďaka tomu má o obrovských 55 % väčšiu plochu ako sériový, a o ešte pôsobivejších 94 % väčší objem. Koncové nádrže sú vyrobené s integrovanými rúrkami, aby bolo možné zachovať sériové hadice na zvýšenie tlaku, hoci ak si to želáte, môžete hadice nahradiť aj súpravou hadíc na zvýšenie tlaku FMKT024. Rovnako ako pri 8P dodávame originálny crash bar Audi RS3, ktorý je upravený, aby bolo možné osadiť nové väčšie jadro, a potom oba crash bary.

As shown in the graph below, pre both tests we let the car heatsoak on the dyno until the radiator fans tripped on a off (which gives an inlet temperature of 36°C), then do a dyno pull from there. This gives a more consistent result a reflects real-world driving conditions more accurately. You can easily see the Forge intercooler cools much quicker a delivers a much greater drop in temperature compared to OEM.

V štandardnom testovanom vozidle, dosahoval výkon 362 koní úplne sériovo (takže do veľkej miery zodpovedá tomu, čo uvádza Audi) s maximálnou teplotou sania 58 °C. S týmto intercoolerom a bez ďalších úprav dosiahlo to isté vozidlo výkon 386 k so špičkovou teplotou na vstupe 23 °C, čo predstavuje nárast o 24 k a pokles o 35 °C..

Sada obsahuje kompletný návod na inštaláciu, ktorá by mala trvať približne 3,5 hodiny, a kompletnú súpravu, ktorá obsahuje všetko potrebné.

Ak je vaše vozidlo vybavené adaptívnym tempomatom, môžeme vám dodatočne dodať súčiastkový držiak na upevnenie, ktorý umožní premiestnenie radaru ACC. Stačí vybrať možnosť ACC v ponuke vyššie. Nemalo by byť potrebné žiadne prekódovanie jednotky.

5 / 5 stars - “In short, this product does what it states!” Working with Litchfield a their Technical Partners (Forge) I have conducted extensive testing to support the development of Litchfield tuning packages pre Audi RS3 8V. Whilst the OEM intercooler is “OK”, very rapidly on repeated road a dyno Wide Open Throttle (WOT) sweeps, the air charge temps quickly rise to levels that impact performance (pulling ignition). To extract the full potential out of the tuning packages a increase repeatability of results a improve overall reliability, I turned to Forge a their upgraded front mount intercooler. Not one pre just using a product because of “sales speak”, I extensively tested the Forge offering.

The conclusion based on the data logging, mapping a final results was clear. Monitoring charge temps with back to back tests instantly showed us that the cooling efficiency with the Forge product was significantly better. Comparing OEM intercooler charge temps pre coolest first run, against the Forge intercooler on it’s third repeated back to back run (really pushing this comparison with heat soak), the Forge intercooler saw a drop of 18degs peak over the OEM unit (on it’s coolest run with no heat soak). Repeated runs on the OEM intercooler saw the difference widen even more by up to 34degs higher (peak) than the Forge intercooler. Repeated runs between the OEM a Forge intercooler (all completed on the same day) saw the following peak values: OEM - 60degs Forge - 26degs The Forge intercooler also held the lowest charge temperature pre longer. This sounds all fine a dandy but what does all this mean in relation to performance? First off Litchfield was able to develop their ECU calibrations without needing to worry about charge temperatures impacting performance.

The car spent many hours on the dyno a completed many back to back runs. Over 30 different calibrations were created a tested. Not once did Litchfield need to let the car cool down between runs. The end result was a solid a repeatable 450+bhp achieved with only their ECU calibration, Forge Intercooler a secondary cat removal. Recently (March 2017), the car at this level of modification (Litchfield Stage 2) achieved a stonking 11.5s @ 118+mph quarter mile run at Santa Pod. This is the quickest time that we are aware of in the UK, pre an RS3 8V at this level of modification using normal pump fuel, no weight reduction a on stock tyres. The car also achieved the 60mph sprint in 3.2s, the 100mph sprint in 7.9s a 100-200kmh sprint in 8.9s on this same run. I look forward to seeing how the Forge intercooler will complement Stage 3 development. Watch this space!

ZnačkaModelgeneracia
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On

Napísať recenziu

Napísať recenziu







  alebo  Zrušiť

Nenašli ste odpoveď ?
Položiť otázku
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď v diskusii.




Races Blog

Kalendár motoršportových akcií 2024

Rok nabitý príležitosťami na motoršportový zážitok.
Čítať viac
UNIX AMTS 2024

Prvá zastávka tohtoročných výstav - Hungexpo Budapešť
Čítať viac
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiálne spustenie predaja merchu RACES a FurtBokem.
Čítať viac
Závodný špeciál Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava predstavil nový závodný špeciál.
Čítať viac
Elektrická vodná pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje prehrievaniu vozidla!
Čítať viac
FIA homologizácia 8856-2018

Aké zmeny platia pre FIA v roku 2024?
Čítať viac
Kombinézy a výstroj posádky

Akú závodnú kombinézu si vybrať a prečo? Viac v blogu...
Čítať viac
Silikónové hadice

Silikónové hadice ako ideálna náhrada za gumené vedenia vody, podtlaku/ tlaku alebo sania.
Čítať viac
Výhody a tipy olejových chladičov

Prečo je potrebná inštalácia olejového chladiča? Aký si vybrať? Viac v blogu..
Čítať viac

Kategórie Výrobcovia

Zobrazené produkty

Loading...